БИЗНИС ЕТИКАТА ВО ФУНКЦИЈА НА ДОЛГОРОЧЕН РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ ВО ДОЈРАН

  • Kristina Kovaceviк

Abstract

Иако туризмот во Дојранскиот регион сè уште не е целосно развиен, сепак има огромни потенцијали за развој и истиот претставува најважна стопанска гранка за овој регион. Имено, туризмот заедно со хотелите и Езерото се основа за опстанок и развој на регионот. Еден од факторите кои влијаат врз развојот на туризмот е преферирањето на етичките принципи и усвојувањето на етички пристап кон проблемите кои се јавуваат во туристичкото работење. Иако на краток рок, градењето на силна етичка корпоративна култура може да влијае врз зголемување на трошоците од работењето, сепак создавањето на силна етичка култура претставува еден од основните предуслови за обезбедување на долгорочен опстанок и развој на туристичката индустрија.

References

Ethics Resource Center. (2000). 2000 National Business Survey: How Employees Perceive Ethics at Work. Washington, DC: Ethics Resource Center.

Ferrell, O.C., Ferrell, L. & Fraedrich, J. (2010) Business Ethics: Ethical Decision Making and Cases. 8th Edition.South-Western Cengage Learning.

Ferrell, O.C., Maignan, I. & Loe, T.W. The Relationship Between Corporate Citizenship and Competitive Advantage. во Ferrell, O.C., Pelton, L. & True, S.L. (2003).Rights, Relationships, and Responsibilities. Kennesaw, GA: Kennesaw State University;

Galvin, J. (2000, June). The New Business Ethics. SmartBusinessMag.;

Goeldner, C.R., Ritchie, J.R.B. (2009). Tourism: principles, practices, philosophies. John & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey.

Gordon G., Townsend C. “Tourism: putting ethics into practice”. Ed. Gordon G. Tearfund. Dublin. 28 pages. January 2001. 10 June 2012. <http://tilz.tearfund.org/webdocs/Website/Campaigning/Policy%20and%20research/Policy%20-%20Tourism%20putting%20ethics%20into%20practice%20policy%20report.pdf>;

Hua-Shen, C., & Change, Y. (2009, No.88). Ambition Versus Conscience, Does Corporate Social Responsibility Pay Off? The Application of Matching Methods.Journal of Business Ethics.

Jaworski, B.J. & Kohli, A.K. (1993, No.57). Market Orientation: Antecedents and Consequences. Journal of Marketing.

Loe, T.W. (1996). The Role of Ethical Culture in Developing Trust, Market Orientation and Commitment to Quality.PhD dissertation.University of Memphis.;

Sims, R.R. (2003). Ethics and Corporate Social Responsibilty: Why Giants Fall. Greenwood Press.

Државен завод за статистика на Р.М. <http://www.stat.gov.mk>

Туристичка комора на Македонија, <http://www.tkm.org.mk/ezerski-turizam.html>

Published
2015-04-24