Предизвици во наставата во 21 век

  • Krste Iliev

Abstract

Во овој труд ќе се обидам да ги наведам разликите помеѓуденешните студенти и студентите од пред дигиталната ера и зошто иститепостојат. Исто така, ќе опишам како учат денешните студенти и какваметодологија и содржини треба да бидат применети за да се добијатподобри резултати. На крајот ќе предложам нов начин на учење којшто госметам како соодветен за денешните студенти.

References

Richard Van Eck, “Digital Game-Based Learning: It’s Not Just the Digital Natives Who Are Restless,” EDUCAUSE Review, vol. 41, no. 2 (March/ April 2006).

The Learning Revolution by Gordon Dryden and Dr. Jeannette Vos (1999) The Learning Web, CA, USA.

D. R. Garrison and Terry Anderson (2003), E-Learning in the 21st Century: A Framework for Research and Practice, London: Routledge.

Published
2015-07-01