Персонализацијата во наставата по странски јазик не е само наука, туку и уметност

  • Biljana Ivanovska
  • Nina Daskalovska

Abstract

Овој труд дава осврт на персонализацијата во наставниотпроцес и нејзина имплементација во индивидуаниот пристап припредавањето и изучувањето на странски јазик, преку семинари кои сеизведуваат на Филолошкиот факултет во Штип, а се ориентирани конпостигнување резултати на индивидуално ниво при работа со студентите.Преку персонализација на наставниот процес, ниту еден учебник не едоволен сам за себе, така што наставниците не треба да ги обесхрабруваатстудентите во постигнување на претходно утврдените цели и требада ја преиспитаат својата функција и улога за доброто на сите страниинволвирани во наставата. Крајната цел на образовниот процес е да седаде автономија на студентите и да им се помогне да станат независнии креативни личности, преку изучувањето и користењето на странскиотјазик.

References

Howard Gardner Interview with Steen Nepper Larsen, downloadable at http:// pzweb.harvard.edu/Pls/HG_Larsen.pdf (accessed July 2008).

Thornbury, S. 2006. An A-Z of ELT. Ofxord:Macmillan.

Pascariu, R. Personalisation in teaching - from think big to think small. Iatefl Voices. January-February 2009, Issue 206.p. 7.

Published
2013-11-18