Синтеза на додекафонија и модалност: Тенденции во камерното творештво на Гоце Гавриловски концептот на делото „CIRCLE“
Abstract
Поради страшната динамика во текот на музичкото творештво,а особено во XX век, со појавата на новите техники (алеаторика, додекафонија, сонорика) каде што секое дело е плод на експеримент,импровизација и воедно нов предизвик, инспирацијата за творење и идеите на младите композитори се подложени на поголема палета од „бои“ –разновидни техники, експерименти, новитети итн. „Но оваа музика, за жал, остана позната само за тесниот круг музички специјалисти и нефаворизирана во јавноста и на сцените“1- Сотир Голабовски (1984).
References
Абрашев, Б. (1978) Специфични прояви на категориите „време” и „пространство” в музиката, Българско музикознание, 1/1987, кн.1
Благой, Д. (1979) Искусство камерного ансамбля и музыкально- педагогический процесс. М. // Камерный ансамбль. Сборник статей. М.: Музыка, 1979.
Голабовски, С. (1984) Традиционална и експериментална македонска музика, Македонска ревија, Скопје.
Готлиб, А. (1973) Заметки о фортепианном ансамбле, Музыкальное исполнительство, вып. 8, М.: Музыка, 1973. с.75-102.
Кърклисийски, Т. (2009) Музикално-жанров анализ, Хайни, София .
Прошев, Т. (1986) Современа македонска музика, Истарска наклада, Пула.
Стоянов,П. (1972) Музикален анализ, Издателство музика София.