Улогата на наставникот во развојот на афинитетот на децата кон пијаното како инструмент

  • Slavco Velickov

Abstract

Многу често се поставува прашањето, што треба да направи наставникот да ги придобие децата, да предизвика нивна желба и интерес кон работата, да има меѓусебен другарски однос? За одговор на ова прашање можеме да наведеме многу фактори и елементи, но најважен фактор и основа е да се сакаат децата. Тогаш многу блиску ќе ни биде размислувањето и фантазијата која децата си ја претставуваат во својот детски свет. Имајќи го предвид фактот дека почетоците или првите часови попијано кај децата се реализираат уште од најмала возраст, наставникот ја има таа чест да ја перфектуира и ја развива таа љубов кон пијаното до ниво на совршенство, целосна посветеност и идна професија.

References

Алексев, А. (1954). Клавирното искуство. Софија: Музика

Куртева, М. (1994). Методика на клавирното обучение. Софија: Музика.

Михелис,Л.В. (1992). Први часови младог пијаниста. Нови Сад: Савез Музичких Друштва Војводине

Timakin, M.E. (1984). Vaspitanje pijanista. Beograd: Savez drustva мuzickih I baletskih pedagoza Srbije.

Published
2013-04-16