Влијанието на организираниот педагошки процес врз музикалноста и општиот развој на детето
Abstract
Еден од основните белези на еден народ претставува музичката култура која влијае на развојот на условите за живот и го оплеменувачовековото битие. Раното откривање на музикалноста кај децата и педагошкото влијание во развојот на музикалноста претставуваат важен фактор за општиот развој на детската личност. Главната цел на раното стекнување со музичко образование е да ги поттикнува музичко творечките способности кај децата, да создава идни љубители на убавата музика – музиката со уметничка вредност. Организацијата на воспитно-образовната дејност опфаќа низа задачи на музичкото образование за остварување на клучната цел: развивање љубов и интерес кон музиката, запознавање со основите на музичката писменост, информирање за истакнати музички уметници во земјата и во странство, учење на стилови, содржини и карактер на музиката, развивање креативни способности кај младата личност, развивање музички вкуси музичка меморија, формирање творечки способности за прифаќање и доживување на убавото во музичката уметност; формирање чувство,љубов и стремеж за стекнување знаења.
References
Bleking, D. (1992). Pojam muzikalnosti. Beograd: Nolit
Gluvič, T. (1980). Muzika I dete. Knjaževac: Nota
Kolarovska-Gmirja, V. (2006). Gordon Test in Macedonija. http://mmc.edu.mk/IRAM/Conferences/XIConf/VKolarovskaXI.pdf
Mirkovič-Radoš, K. (1996). Psihologija muzike. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
Mirkovič-Radoš, K. (1982). Psihologija muzičkih sposobnosti. Beograd:Zavod za udžbenike I nastavna sredstva
Rojko, P.(1982). Psiholoske osnove intonacije i ritma. Zagreb: Muzikološki zavod Muzičke akademije
Rojko, P. (1981). Testiranje u muzici. Zagreb: Muzikološki zavod Muzičke akademije
Vasilević, Z. M .(2000). Metodika muzičke pismenosti, Beograd: Zavod za udžbenike
Чејз, Б. (1998). Наслов на текстот. Music-News на 25.1.1998 г.