ПРЕДНОСТИ И НЕДОСТАТОЦИ ПРИ ИЗВЕДУВАЊЕ ONLINE НАСТАВА ПО МАТЕМАТИКА
DOI:
https://doi.org/10.46763/ETIMA2321174kgSchlagwörter:
online настава, дигитализација, интернетAbstract
Наставниот процес и начинот на изведување и одржување на наставата се најважни за продуцирање на образовани, таленирани и способни експерти во која и да било област. Доста време наставата во универзитетите и училиштата се одвиваше на класичен начин во предавална, амфитеатар или училница. Новини кои се воведува со тек на годините беа дигитализацијата, примената на интернетот, користење на платформата е-учење и слично. Ковид 19 пандемијата наложи целосна промена на тој класичен начин на спроведување на наставата т.е. ја донесе потребата од воведување и спроведување на online настава. Целта на оваа студија е да се согледат придобивките и недостатоците од реализрање online настава по Математика во образовните инситуции.
Downloads
Download-Daten sind nocht nicht verfügbar.
Downloads
Veröffentlicht
2024-03-13
Ausgabe
Rubrik
Articles
Zitationsvorschlag
ПРЕДНОСТИ И НЕДОСТАТОЦИ ПРИ ИЗВЕДУВАЊЕ ONLINE НАСТАВА ПО МАТЕМАТИКА. (2024). ETIMA, 2(1), 174-180. https://doi.org/10.46763/ETIMA2321174kg