ПРЕДНОСТИ И НЕДОСТАТОЦИ ПРИ ИЗВЕДУВАЊЕ ONLINE НАСТАВА ПО МАТЕМАТИКА

Авторы

  • Elena Karamazova Gelova Факултет за информатика, Универзитет „Гоце Делчев “- Штип, Р. С. Македонија
  • Mirjana Kocaleva Vitanova Факултет за информатика, Универзитет „Гоце Делчев “- Штип, Р. С. Македонија

DOI:

https://doi.org/10.46763/ETIMA2321174kg

Ключевые слова:

online настава, дигитализација, интернет

Аннотация

Наставниот процес и начинот на изведување и одржување на наставата се најважни за продуцирање на образовани, таленирани и способни експерти во која и да било област. Доста време наставата во универзитетите и училиштата се одвиваше на класичен начин во предавална, амфитеатар или училница. Новини кои се воведува со тек на годините беа дигитализацијата, примената на интернетот, користење на платформата е-учење и слично. Ковид 19 пандемијата наложи целосна промена на тој класичен начин на спроведување на наставата т.е. ја донесе потребата од воведување и спроведување на online настава. Целта на оваа студија е да се согледат придобивките и недостатоците од реализрање online настава по Математика во образовните инситуции.

Скачивания

Данные по скачиваниям пока не доступны.

Опубликован

2024-03-13

Как цитировать

ПРЕДНОСТИ И НЕДОСТАТОЦИ ПРИ ИЗВЕДУВАЊЕ ONLINE НАСТАВА ПО МАТЕМАТИКА. (2024). ETIMA, 2(1), 174-180. https://doi.org/10.46763/ETIMA2321174kg