Некои согледувања за „звучната метода“ на Ковачев
Abstract
Светот на промени е насекаде околу нас. Постојано слушаме, се соочуваме со промените, реформите во сите аспекти на човековото живеење, промени во општествениот, културниот живот, промени во политичкиот живот, промени во сферата на образованието, промени на макро и микро ниво. Ваков вид на промени се случуваат и во образованието, на сите нивоа и степени. На микро ниво - промени во училиштето, училницата, промени во наставните планови, програми, промени во наставните методи, средства за работа, промени насочени кон подобрување на квалитетот на комуникацијата меѓу сите учесници во воспитно-образовниот процес, се во насока на постигнување на добросостојба на детето, како и развивање на сензибилитетот во пристапот кон децата, пристапот кон процесите на учење и поучување....References
Китанов, Б. (2001) Методика на наставата по македонски јазик со практикум (од I до IV одделение), Штип: Педагошки факултет
Николовска Е, Николовски А. (1983) Методика на наставата по македонски јазик во основното училиште, Скопје: Студентски збор
Поповиќ, Ч. (1967) Методика на наставата по мајчин јазик за основните училишта ( I-V одделение), Скопје: Просветно дело
Синадиновска, О. (1991) Практикум за методиката на наставата по македонски јазик во одделенската настава во основното училиште. Скопје, Просвтно дело
www.pomagalo.com
www.bro.gov.mk
www.wikipedia.com