СОЗДАВАЊЕ НА КВАЛИТЕТНА ОРГАНИЗАЦИСКА СТРУКТУРА ПРЕКУ ИНТЕГРИРАНИ РАБОТНИ ЗАДАЧИ

  • Elenica Sofijanova
  • Alen Belurovski
Keywords: квалитет, организациска структура, интеграција, работници, менаџери, задоволство, работни задачи

Abstract

Овој труд е посветен на анализа на специјализација на работните активности, затоа што секој вработен добро е, и потребно е да си ја знае својата работа, но до кој степен ќе биде специјализирана работата е многу битно, исто така. Потребно е добро познавање на квалитетот
на кадарот со кој располага организацијата, потребна е координација на работа која не е рутинска и е непредвидлива, потребно е групирање на организациските единици, како и проектирање на сите работни активности во организацијата. Во зависност од тоа колку ќе биде успешно
организирањето, толку ќе се постигне успешност и видливи резултати во самото организациско работење. Доколку менаџерите ги поттикнуваат и ги мотивираат своите вработени квалитетно да ги извршуваат работните задачи, ќе се овозможи да се постигне поголем учинок и видливи резултати. Таа интеграција подразбира вработени кои соработуваат меѓусебно, вработени кои преземаат индивидуална одговорност, како и навремено и квалитетно извршени работни активности што доведува до почитување помеѓу менаџерите - раководителите и другите вработени.

Downloads

Download data is not yet available.

References

[1] Кралев, Т. (2005). Основи на менаџментот – Прв дел, Центар за интернационален менаџмент, Скопје.
[2] Dobrilović, М. (2013). Ekonomika preduzeča, Izvađeno od: http://www.ekof.bg.ac.rs/nastava/ ekonomika preduzeca/2013/Efektivnost%20i%20efikasnost.pdf, 26.07.2013, 11:45.
[3] Draker, Р. (2003). Moj pogled na menadžment (Prevod sa engleskog), Novi Sad.
[4] Adižes, I. (2006). Menadžmentza kulturu, Novi Sad: Adižes menadžment konsalting.
[5] Lončarcvić, R. (2007). MENADŽMENT: PRINCIPI, KONCEPTI I PROCESI, Beograd: Univerzitet Singidunum, str. 222.
[6] Rue, L. W. & Byars, L. L. (1996). Supervision-Key link to Productivity, Invin/McCraw-Hill, Boston, Massachusetts, p. 132-133.
[7] Адизес, И. (1994). Овладување со промените: Моќта на заемната почит и доверба во личниот живот, сејмениот живот, бизнисот и општеството, Скопје: ДЕТРА центар, стр. 9.
[8] Gjokić, T., Pepur, M. i Arnerić, J. (2015).Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na zadovoljstvo korisnika na trzistu finansijskih usluga. Sveuciliste u ubrovniku, Ekonomska misao i praksa.
[9] Marušić, S. (2006.) Upravljanje ljudskim potencijalima. Zagreb: Adeco.
[10] Richard,D. (2000) Motivirani za uspjeh, Menadzerske tehnije za veca dostignuca, Zagreb> M.E.P. Consut.
[11] Sikavica, P., Hernaus, T. (2011.) Dizajniranje organizacije. Zagreb: Novi informator.
Published
2024-12-23
How to Cite
Sofijanova, E., & Belurovski, A. (2024). СОЗДАВАЊЕ НА КВАЛИТЕТНА ОРГАНИЗАЦИСКА СТРУКТУРА ПРЕКУ ИНТЕГРИРАНИ РАБОТНИ ЗАДАЧИ . Yearbook - Faculty of Economics, 26(1), 27-33. Retrieved from https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/7052
Section
Management and Business

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 > >>