Нови трендови во музичката култура кај младата популација во Скопје, Република Македонија
Abstract
Со промената и развитокот на општествено-економските и техничко-технолошките услови, музичката култура во светот во новиот милениум започна драстично да се менува. Како резултат на културните,социјалните, економските и политичките опкружувања и превирања се појавија голем број нови жанрови и стилови кои во основа го проширија,па дури и комплетно го изменија поимањето на зборот музика. Постојаната сегментација или појавата на нови културни кругови, правци и сл. Ја направија музичката култура многу покомплексна од кога било.
References
Ацески, И. (2005). Градот Скопје, 1963-2003, знаци во времето и просторот. Скопје: Филозофски факултет/УКИМ
Blaukopf, K. (1992). Musical Life in a Changing Society: Aspects of Music Sociology, Portland: Amadeus Press
Castells, M. (2000). The Rise of the Network Society. Oxford: Blackwell Publishers Ltd
Chadabe, J. (1997). Electric Sound, NJ: Prentice Hall
Cox C & D. Warner. (2005). Audio Culture. NY: The Continuum International Publishing Group
Garnier L. (2004). Electrochoc. Beograd: Plato
Ковилоски, Ал.С.(2005). Аспекти на македонската урбана култура- Хип- хоп Македонија. Скопје: Современост
Lysloff R. A. Ross. (2003). Music and Technoculture: Music Culture, Music
Journal at the Wesley University, Wesleyan University Press: Paperback
Ноневски, В. (2003).Музички бриколаж. Скопје: Магор
Taylor, D.T. (2001). Strange sounds-music,technology&culture. London: Routledge
Темков, А. (2004). Битка меѓу клановите, Списание Форум. Скопје
Toop, D. (1995). Ocean of Sound. London: Serpent’s Tail
Torg, A. (2002). Pop i rok muzika. Beograd: Clio
Vederil, R. (2005). Kolaps kulture. Beograd: Clio