Педагошката пракса во едукативниот процес на идните наставници по музичко образование
Abstract
Во изминатиот период во Р. Македонија се случија две битни промени и реформи во рамките на образовниот систем кои се од разија и врз наставата по музичко образование. Тоа се: (1) воведувањето на деветгодишното основно образование (Концепција за деветгодишно образование 2007) и (2) воведувањето на Болоњскиот систем во македонското високо образование. Без оглед на овие промени, основните цели и задачи во образувањето и оформувањето на профилот наставник помузичко образование се засноваат врз стекнување на темелно и целосно музичко образование. Системот на институционално образование и воспитание во Р.Македонија на идните наставници по музичко образование се одвива при факултетите за музичка уметност, насока музичка теорија и педагогија,преку остварување на предвидени наставни планови и програми.
References
Kojov - Bukvic, I. (1989). Metodika nastave muzickog vaspitanja. Beograd. Zavod za udzbenike i nastavna sredstva.
Министерство за образование и наука на Р. Македонија. (2005). Национална програма за развој на образованието во Р.Македонија, 2005-2015. прочитано на 15 август 2011 година, http:/www.npro.edu.
mk/dokumenti/strategija-mk.pdf
Министерство за образование и наука, Биро за развој на образованието, (2007), Концепција за деветгодишно основно образование и воспитание, Скопје
Pozgaj, J. (1950). Metodika muzicke nastave. Zagreb.Nakladni Zavod Hrvatske.
Pozgaj, J. (1975). Metodika glazbenog odgoja u osnovnoj skoli. Zagreb. Prosvjetni sabor Hrvatske.
Požgaj, J. (1988). Metodika nastave glazbene kulture u osnovnoj školi. Zagreb. Školska knjiga.
Яковлев.М.Н. (1960). Методика, техника на урока в училиштето. София. Народна просвета.
Vasilevic Z. (2000). Metodika muzicke pismenosti. Beograd. Zavod za udžbenike.