Идентитетот на наставникот

  • Elena Tuparevska

Abstract

Овој труд ги презентира актуелните ставови во врска со идентитетот на наставникот. Во трудот се застапува гледиштето дека идентитетот на наставникот не е утврден и траен, туку е сложен,слоевит, променлив и е формиран од многу различни фактори, како што се контекстот, искуството, професионалното знаење, односите,чувствата, стереотипите, моќта и општествените норми. Исто така, овој труд ги дискутира и различните техники и перспективи кои поттикнуваат само испитување и кои може да им помогнат на наставниците да ги препознаат и разберат факторите кои го формираат нивниот идентитет и на тој начин да станат подобри наставници.

References

Beijaard, D., Meijer, P. & Verloop, N. (2004). Reconsidering Research on Teachers‘ Professional Identity. Teaching and Teacher Education, 20, pp. 107-128.

Britzman, D. P. (1991). Practice Makes Practice: A Critical Study of Learning to Teach. Albany, NY: State University of New York Press.

Brookfi eld, S. (1995). The Getting of Wisdom: What Critically Refl ective Teaching is and Why it‘s Important. In Becoming a critically refl ective teacher. San Francisco: Jossey-Bass. Retrieved May 01, 2009 from

http://www.nl.edu/academics/cas/ace/facultypapers/StephenBrookfi eld_Wisdom.cfm

Published
2013-04-12