Причини за користење технологија во наставата по англиски јазик

  • Ivana Miteva

Abstract

Живееме во свет во кој новостите ги дознаваме преку интернет,медиумите и паметните електронски уреди, така се приспособуваме наеден нов начин на живеење. Нема место за досадни, бавни и неинтересниработи внатре и надвор од училницата. Последните генерации на ученицибараат инспиративни начини на учење и ние, како наставници, треба да гореволуционизираме нашиот начин на предавање. Како што тие учат и ниеучиме за глобалното село на интернетот и треба добро да го искористиме.Во овој научен труд се дискутира за причините зошто да се употребуватехнологија во училницата во која се изучува англискиот јазик. Истотака, се дискутира за предностите на технологијата кои отвораат новиможности за секој ученик. Трудот дава и практични совети кои можат дасе применат во подготовките за часот.

References

Beeland, J. (2002). Student Engagement, Visual Learning and Technology: Can Interactive Whiteboards Help? Retrieved November 10th, 2013, from http://chiron.valdosta.edu/are/Artmanscrpt/vol1no1/beeland_am.pdf.

Cooper, H. (1989). Homework. White Plains, NY: Longman.

Green, H. and Hannon, C. (2007). Their Space: Education for a digital generation, online version, accessed November 10, 2013 http://www.demos.co.uk/files/Their%20space%20-%20web.pdf

Gotsick E. J, Gotsick S. P. (1996). Multimedia in the classroom. Kentucky: Morehead State University

Klopfer, E. (2008). Augmented learning: Research and design of mobile educational games. Cambridge: MA: MIT Press.

Olympia, D. E., Sheridan, S. M., & Jenson, W. (1994). Homework: A natural means of home-school collaboration. School Psychology Quarterly, 9(1), 60–80.

Prensky, M. (2001). Digital game-based learning. New York: McGraw Hill.

Solvie, P.A. (2001). The Digital Whiteboards as a Tool in Increasing Student

Attention During Early Literacy Instruction. Retrieved November 12, 2013 http://downloads01.smarttech.com/media/sitecore/en/pdf/research_ library/k 12/the_digital_whiteboard_as_a_tool_in_increasing_student_ attention_during_early_literacy_instruction.pdf

Published
2015-06-29