Биоетика, мултикултура, мултилингвалност и аквизиција на странски јазик

  • Marija Kukubajska
  • Biljana Aleksova-Danevska

Abstract

Работилницата Биоетика, мултикултура, мулти-лингвалност и аквизиција на странски јазик се одржа со целна групакоја послужи да: 1. информира за значењето и улогата на етичкитепораки во литературата за основно образование; 2. примени современикреативни јазични и книжевни методи во изучување на англискиоткако странски јазик, во тријазична наставна средина: англиски, турскии македонски јазик; 3. Стимулира креативни мисловни потенцијали заоткривање на нови зборови и 4. мотивира ученици од јуручкото населениеза истражување на англискиот јазик преку позитивни пораки за хуманитеетички вредности. Моралните инспиративни, позитивни и конструктивнипораки беа препознавани и применувани низ јазично-книжевни активностиво работилницата. Меморирањето на наставна материја беше поттикнатопреку современ метод на интегрирање на јазичното образование соконцепти и идеи за морално воспитување кои кореспондираат сотрадиционалните идеи меѓу ова муслиманско население во Македонија.Ангажирањето на вниманието кај учениците и регистрираната зголеменаретенција на биоетичките пораки пропорционално се зголеми со опфаќањена теми од култура на живеење, етичко-духовни, интелектуални,емотивни и социјализациски вредности. Квалитетот на резултатите одработилницата покажа дека методите за стимул на меморизација прекуасоцијативни сегменти од позитивен вокабулар, иновативни неологизми,креативно мислење и мултикултуролошка социјализација, доведуваат дообразовно-воспитни цели кои ги надминуваат просечните успеси. Овааактивност имаше за цел да помогне во култивирање на а) интересот на учениците, особено од женската популација, за натамошно школување иб) подигнување на нивото на свеста кај сите ученици за развој на нивнитепотенцијали и по осумгодишното образование.Клучни зборови: аквизиција на јазик

References

Dougherty, Trent, Knowledge in an Uncertain World, by Jeremy Fantl and Matthew McGrath, Mind, A Quarterly Review of Philosophy, Oxford University Press, Volume 122 Issue 488 October 2013

Engelhardt Jr.Tristram, The Foundations of Christian Bioethics, Swets and Zeitlinger, 2000 Journal of the American Academy of Religion, Volume 82, issues 2, June 2014

Karmi, Amnon. (2012). Informed Consent, The UNESCO Chair in Bioethics,Faculty of Law, University of Haifa, Israel.

Кукубајска, Емилија Марија, Marija Emilija Kukubajska. (2013). Биоетика во поезијата, Bioethics in Poetry, ЕМАРИ, EMARI, Штип, Stip

Meyer, H. (1987). Unterrichtsmethoden II, Praxisband, CornelsenVerlag, Frankfurt.The Philosophical Quarterly. (2014). Oxford Journals, Volume 62, Issue 256, July.

Vallier, Kevin. (2014). Divine Teaching and the Way of the World, by Samuel Fleischacker, Mind Oxford Journals, Volume 123, Issue 489, January.

Published
2015-07-01