Биоетика, мултикултура, мултилингвалност и аквизиција на странски јазик
Authors
Marija Kukubajska
Biljana Aleksova-Danevska
Abstract
Работилницата Биоетика, мултикултура, мулти-лингвалност и аквизиција на странски јазик се одржа со целна групакоја послужи да: 1. информира за значењето и улогата на етичкитепораки во литературата за основно образование; 2. примени современикреативни јазични и книжевни методи во изучување на англискиоткако странски јазик, во тријазична наставна средина: англиски, турскии македонски јазик; 3. Стимулира креативни мисловни потенцијали заоткривање на нови зборови и 4. мотивира ученици од јуручкото населениеза истражување на англискиот јазик преку позитивни пораки за хуманитеетички вредности. Моралните инспиративни, позитивни и конструктивнипораки беа препознавани и применувани низ јазично-книжевни активностиво работилницата. Меморирањето на наставна материја беше поттикнатопреку современ метод на интегрирање на јазичното образование соконцепти и идеи за морално воспитување кои кореспондираат сотрадиционалните идеи меѓу ова муслиманско население во Македонија.Ангажирањето на вниманието кај учениците и регистрираната зголеменаретенција на биоетичките пораки пропорционално се зголеми со опфаќањена теми од култура на живеење, етичко-духовни, интелектуални,емотивни и социјализациски вредности. Квалитетот на резултатите одработилницата покажа дека методите за стимул на меморизација прекуасоцијативни сегменти од позитивен вокабулар, иновативни неологизми,креативно мислење и мултикултуролошка социјализација, доведуваат дообразовно-воспитни цели кои ги надминуваат просечните успеси. Овааактивност имаше за цел да помогне во култивирање на а) интересот на учениците, особено од женската популација, за натамошно школување иб) подигнување на нивото на свеста кај сите ученици за развој на нивнитепотенцијали и по осумгодишното образование.Клучни зборови: аквизиција на јазик