Фикција или реалност: популарната култура на 21 век и постмодерната литература
Abstract
Ако главна карактеристика на модернизмот била способноста начовекот да ги разјасни работите без помошта од божествените закони,кој ги решава сите проблемите на човековото живеење преку науката,постмодернизмот, кој го заменил е само реакција на неуспехот намодернизмот, но не заменувајќи го со нешто подобро. Целата вистинаво постмодернизмот станува субјективна и релативна. Не постојатапсолутни норми и вредности. Секој е допуштен да одлучува за себе иза она што е „добро или лошо”, „исправно и погрешно”. Поттикнат одпроцесот на глобализација и комерцијализација, постмодернизмот носиеден релативистички светоглед кој се рефлектира и во постмодернаталитература. Се напуштаат сите традиционални норми во создавањето налитературните дела од изборот на главни ликови, до темата и начинот наодвивање на дејството кое честопати подразбира повеќеслојна нарација,фрагментираност, мешање на фактот со фикцијата, реалноста софантазијата и необично комбинирање на литературни жанрови. Ликовитечесто изразуваат несигурност, релативизам и конфузност во врска сосветот во кој живеат и неговата перцепција од индивидуата.
References
Beckett, Samuel, Waiting for Godot, Grove Press, NY, 2011
Burroughs S. William, Naked Lunch 1962, Grove Press, NY, 2009
Eco, Umberto, The Name of the Rose, Harcourt Brace and Company, Florida, 1994
Chuck Smith, Jr. The End of the World...As We Know It: Clear Direction for Bold and Innovative Ministry in a Postmodern World, Waterbrook Press, Colorado Springs, 2001
Jameson. Fredric, Postmodernism, Or, the Cultural Logic of Late Capitalism, Duke University Press, USA, 1991
Felluga, Dino. "General Introduction to Postmodernism." Introductory Guide to Critical Theory <http://www.purdue.edu/guidetotheory/postmodernism/modules/introduction.html>
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Postmodern_literature&oldid=528551189"