Изучување на странски јазик преку игра
Abstract
Многумина просветни работници би се согласиле деканајголем непријател во наставниот процес е досадата и анксиозноста кајучениците. Најдобар начин да се пенетрира низ т.н. ефективен филтере да се создаде чувство на релаксираност и уживање на часот. Една одкорисните техники и методи за да се постигне релаксирана атмосфера начасот е секако играта, која може да се примени на секој наставен час,без разлика на предметот кој се подучува, типот на методската единица исекако возраста на учениците, истакнувајќи ја неопходноста на играта начасовите по странски јазик.Одамна се поминати деновите кога играта се сметаше за маргиналнаактивност резервирана за уморни наставници и ученици кои не можатили не сакаат да се посветат на посериозни задачи. Уште од раните 70-ти години на минатиот век се цени мотивационата вредност на играта нанаставниот час, што произлегува од популарноста на натписи на оваа темаиздадени во публикацијата „Модерниот наставник“.References
Bransford, J. D., Brown, A. L., & Cocking, R. R. (Eds.). (2000). How people learn: Brain, mind, experience, and school. Commission on Behavioral and Social Sciences and Education.
Hadfi eld, J. (1999). Intermediate vocabulary games. Harlow, Essex: Longman.
Jacobs, G. M., & Kline Liu, K. (1996). Integrating language functions and collaborative skills in the second language classroom. TESL Reporter, 29, 21-33.
Lee, W. R. (1979). Language teaching games and contests. Oxford: Oxford University
Millis, B. (2005). The educational value of cooperative games. IASCE Newsletter, 24(3), 5-7.
Rixon, S. (1981). How to use games in language teaching. London: Macmillan.
Thiagarajan, S. (1999). Teamwork and teamplay: Games and activities for building and training teams. San Francisco: Jossey-Bass.
Wright, A., Betteridge, D., & Buckby, M. (2005). Games for language learning (3rd ed.). New York: Cambridge University Press.
Avedon, M.E. and B.S.Brian. 1971. Learning Through Games. The Study of Games . New York: John Wiley & Sons, Inc: pp 315-321.