Пречки во учењето и усвојување на втор јазик

  • Brikena Xhaferri
  • Gezim Xhaferri

Abstract

Во овој труд се дискутира во детали прашањето поврзаносо проблеми во учењето, причините за истите, методите на предавање,како и материјалот за предавањето кај оваа група ученици. Наменето епримарно за наставници кои предаваат, како и за ученици кои изучувааатстрански јазици. Најпрво, во наставата со учениците со хендикеп,наставниците по странски јазик треба да направат анализа на потребите намоменталната ситуација на ученикот, како и на проблемите и материјалитекои треба да се употребат.Овој труд предложува засегнатите страни вклучени во планирањетона едукацијата во Република Македонија да ги земат предвид потребитена оваа група на ученици и да ангажираат наставници кои се обучени за овие ученици. Таквите напори бараат поголеми и подолготрајни извориво изведување на истражувањето, кое е специфично во областа наоценувањето и наставата, во тренингот и во помошната технологија.

References

Genesee, F (2000): Brain Research: Implications for Second Language Learning. ERIC Digest. Retrived on April 2012 form the web: http://ericadr.piccard.csc.com/extra/ericdigests/ed447727.html

Lock, R.H & Layton, A.C (2002): Isolating Intrinsic Processing Disorders from Second Language Acquisition. Retrived on April 2012 form the web: http://www.ldonline.org/ld_indepth/bilingual_ld/esl_ld_math.html

LeLoup, J.W & Ponterio, R (1997): Language Education and Learning Disabilities. Vol. 1, pp. 2-4. Retrived on April 2012 form the web:http://llt.msu. edu/vol1num1/net/default.html

Maldonado, J.A: (1994): Bilingual Special Education: Specifi c Learning Disabilities in Language and Reading. The Journal of Educational Issues of Language Minority Students v14 p. 127-148. Retrived on April 2012 form the web:http://www.ncela.gwu.edu/pubs/jeilms/vol14/maldonad.htm

Raborn.D.T: (1995) Mathematics For Students with Learning Disabilities from Language-Minority Backgrounds: Recommendations for Teaching

New York State Association for Bilingual Education Journal Volume10, pp. 25-33 Robinson, P. (2002). Individual differences and Instructed Language Learning. John Benjamins

Schwarz, R &Burt, M.: (1995) ESL Instruction for Learning Disabled Adults. ERIC Digest. Published:1995-01-00. Retrived on April 2012 form the web:http://www.ericfacility.net/databases/ERIC_Digests/ed379966.html

(National Information Center for Children and Youth with Disabilities)www.aed. org/nichcy

Published
2013-11-18