Филмот како дополнително наставно средство во процесот на усвојување на немајчиниот јазик

Authors

  • Vesna Koceva

Abstract

Учениците покажуваат голем интерес во процесот на совладувањена странскиот јазик со помош на филмот како наставно средство. Некоинаставници сметаат дека гледањето филмови е пасивна активност и неможе да помогне во совладувањето на немајчиниот јазик. Но, новитедидактички теории потврдуваат дека многу е полесно да се научи нештоако чувствуваме задоволство во текот на учењето. Значи ние сме восостојба да научиме кога гледаме филм што ни се допаѓа. Филмот во очитена ученикот е многу„поприроден“ од вообичаените дијалози кои ги имаво учебниците по странски јазик. Филмот е корисен за учење на странскијазик, не затоа што е во мода или затоа што учениците очекуваат еден видна забава на часот, туку затоа што филмот ја поттикнува комуникацијата.По гледањето на некој филм, тешко е да се воздржиме од потребата да гисподелиме со другите нашите емоции, впечатоци, идеи и мислења, а когаимаме потреба да комуницираме тогаш неизбежно го користиме јазикот.

Downloads

Published

2013-10-24