СОРАБОТКАТА НА ПРЕДУЧИЛИШНИТЕ УСТАНОВИ СО УЧИЛИШТАТА И СЕМЕЈСТВОТО

  • Милена Бошкова
Keywords: соработка, предучилишна установа, училиште, деца, воспитно-образовна работа, семејство.

Abstract

Претходејќи му на основното воспитание и образование, предучилишното ce развивало во однос на него како подготовка на децата за поаѓање на училиште. Оваа тенденција беше особено изразена во нашиот воспитно образовен систем. Неоспорно е дека една од задачите на предучилишното воспитание и образование е и подготовката на децата за успешен старт во основното училиште. Меѓутоа, тоа е само една од задачите кои ce реализираат со децата во предучилишните установи. Таквото сведување на целокупниот воспитко-образовен процес во предучилишните установи, само на подготовка на децата за поаѓање во училиште ги маргинализира сите останати достигања што децата ги постигнуваат на овој степен на воспитание и образование. Оваа тенденција најмногу ce почувствува во воспитно-образовната работа со децата во забавишните групи при основните училишта, кои всушност ja имаат функцијата на линк помеѓу двата базични потсистема.

Downloads

Download data is not yet available.

References

• Половина, Н.(2009): Припрема родитеља за дететов полазак у школу, Настава и васпитање, бр.1. стр.90-102, Београд, Педагошко друштво Србије
• Pavlović-Breneselović, D. (1993). Položaj deteta u dečjem vrtiću i prvom razredu osnovne škole. Institut za pedagogiju i andragogiju. Beograd: Filozofski fakultet
• Каменов, Е. (2006): Васпитно-образовни рад у припремној групи дечјег вртића-теорија и пракса, Нови Сад: Драгон
• Половина, Н. (2009): Припрема родитеља за дететов полазак у школу, Настава и васпитање, бр.1. стр.90-102, Београд, Педагошко друштво Србије
• Баракоска, А; Величковиќ, С. (2013): Значај сарадњ е вртића и школе на припрему деце за почет ак школова ња,У Зборнику радова са осмог симпозиума Васпитач у 21веку
Published
2024-06-07