СОГЛЕДАНИОТ КВАЛИТЕТ КАКО КЛУЧНА ДИМЕНЗИЈА НА КАПИТАЛОТ НА БРЕНДОТ

  • Elena Veselinova
  • Ordance Tasev
Keywords: согледан квалитет, задоволство на потрошувачи, профитабилност, капитал на брендот, сигнали на квалитет, PIMS анализа

Abstract

Во фокусот на овој труд е анализата на согледаниот квалитет како клучна димензија на капиталот на брендот. Главната цел е да се дефинираат и сублимираат клучните специфики на димeнзијата квалитет, односно согледан квалитет и да се понуди можност за препознавање на начините кои компаниите можат да ги користат за унапредување на односот согледан квалитет – задоволство на потрошувачите – зголемена профитабилност. Резултатите од истражувањето водат кон заклучоци дека остварувањето високо ниво на квалитет не е доволно. Треба да се создадат или да се променат перцепциите на потрошувачите. Едноставно, да се пренесе конзистентна порака за квалитет во и околу компанијата.

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Aaker, D. and D. McLoughlin, 2010, Strategic Market Management: Global Perspectives, 9th edition, John Wiley and Sons, UK;
2. Aaker, D. and E. Joachimsthaler, 2009, Brand Leadership: Building Assets In an Information Economy, The Free Press, New York;
3. Aaker, D. and K. Keller, 1988, “Consumer Evaluations of Brand Extensions”, Journal of Marketing, Vol.34, pp. 2-22;
4. Aaker, D., 1989, “Creating a Sustainable Competitive Advantage”, California Management Review, Vol. 46, pp.91-105;
5. Aaker, D., 1991, Managing Brand Equity, The Free Press, New York;
6. Aaker, D., 1996, Building Strong Brands, Free Press, New York;
7. Aaker, D., 2001, Developing Business Strategies, HBS Press, MA;
8. Aaker, D., 2004, Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity, The Free Press, New York;
9. Aaker, D., 2011, Brand Relevance: Making Competitors Irrelevant, John Wiley and Sons, CA;
10. Buzzell R. and B. Gale, 1987, The PIMS Principles, The Free Press, NY;
11. Keller, K., 2002, Branding and Brand Equity, Relevant Knowledge Series Marketing Science Institute, USA;
12. Keller, К. 1993, “Conceptualizing, Measuring and Managing Customer-based Brand Equity”, Journal of Marketing, Vol. 57 (1), p. 22.
Published
2020-12-20
How to Cite
Veselinova, E., & Tasev, O. (2020). СОГЛЕДАНИОТ КВАЛИТЕТ КАКО КЛУЧНА ДИМЕНЗИЈА НА КАПИТАЛОТ НА БРЕНДОТ . Yearbook - Faculty of Economics, 15(1), 167-173. Retrieved from https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/3907