Значење на истражувањето на пазарот за креирање на ефективни стратегии на работење

Authors

  • Tamara Jovanov-Marjanova ,

Abstract

„Благословени се тие кои размислуваат на долг рок“. На пазарот, во турбулентното и променливо бизнис опкружување, секојдневното менаџирање на работењето е невозможно да биде ефективно и ефикасно имплементирано, доколку е непознато и не се следи во секое време она што другите „играчи“ од нашата или слична област на делување го прават. Истражувањето на пазарот е алатка на маркетинг-менаџментот која го креира конкурентниот „разузнавачки систем“ преку идентификација и собирање на значајни податоци, организација на нивната анализа и примена на информациите во донесувањето на специфични маркетинг одлуки, што ѝ овозможува на организацијата да ја креира деловната и маркетинг стратегијата и да ги реализира поставените цели. Најголемиот дел од компаниите во Р. Македонија не го користат истражувањето на пазарот пред создавање на нивните деловни стратегии, а само неколку од нив го употребуваат истражувањето на пазарот во текот на нивното работење. И, каде да бараме одговори?

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2013-05-23

How to Cite

Значење на истражувањето на пазарот за креирање на ефективни стратегии на работење. (2013). Yearbook - Faculty of Economics, 2(1), pp.165-174. https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/530

Most read articles by the same author(s)