ПРИМЕНА НА МОДЕЛИ ЗА УТВРДУВАЊЕ НА КОНКУРЕНТСКАТА ПОЗИЦИЈА НА ПРЕТПРИЈАТИЈАТА НА ПАЗАРОТ

Authors

  • Tamara Jovanov-Marjanova
  • Ljupco Davcev

Keywords:

модел, VRIO, конкурентска пазарна позиција

Abstract

Разликите во профитабилноста најчесто се зголемуваат поради
поседувањето на посебна стратегиска положба на пазарот, односно
поради конкурирањето преку единственост. Овoј факт го потврдува и
гуруто на бизнис стратегијата, Porter (2008), според кој настапувањето
на пазарот со цел да се биде единствен е поиздржано од конкурирањето
со цел да се биде најдобар. Единственоста на пазарот треба да се воведе
во умот на потрошувачот преку соодветна конкурентска позиција. Често,
во многу од индустриските гранки конкурентската позиција на домашните
претпријатија е на едно незавидно ниво, поради грешките кои ги прават
во стратегијата. Во овој труд се нуди значајна аналитичка рамка за развој
на стратегија и пазарна позиција на ниво на секој индивидуален бизнис,
позната како VRIO аналитичка рамка за анализа на стратегиските бизнис
единици.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2020-12-09

How to Cite

ПРИМЕНА НА МОДЕЛИ ЗА УТВРДУВАЊЕ НА КОНКУРЕНТСКАТА ПОЗИЦИЈА НА ПРЕТПРИЈАТИЈАТА НА ПАЗАРОТ. (2020). Yearbook - Faculty of Economics, 5(1), 165-171. https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/3820

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>