БИЗНИС ПЛАН – ПАТОКАЗ ВО ДЕЛОВНОТО РАБОТЕЊЕ
Keywords:
планирање, цели, анализа на пазар, финансии, окружување
Abstract
Во овој труд се укажува за важноста на бизнис планот како средство за постигнување на некоја цел. Бизнис планот сѐ почесто се истакнува како значајна претпоставка за успешно работење, услов за започнување било какви активности чија цел е привлекување на капитал, поврзување со домашни и странски партнери и како извор на информации за организациско одлучување. Исто така, има улога на темелен акт за дефинирање и водење на организациска политика. Станува збор за документ кој се изготвува при подготовка за реализација на било каков деловен потфат и проект чија цел е да ги прикаже основните елементи на предвидениот потфат, како и да пружи подлога за одлуката на различни субјекти за донесување и нејзино спроведување.
Downloads
Download data is not yet available.
References
[1] Drucker P. (2007):The Practice of Management, Routledge, London.
[2] Мицески Т. (2009): Основи на менаџмент, Економски факултет, Штип.
[3] Шуклев Б. , Дебарлиев С. (2013): Деловно планирање: Теорија и концепции, Економски факултет, Скопје.
[4] Horan J. (2015): The one page business plan for the creative director, Publisher, New York.
[5] Jones G., George.J (2006): Essentials of contemporary management (7th edition), Publisher, New York.
[6] Pinson L. (2008): Anatomy of a business plan, Publisher, New York.
[7] Џонсон Р. (2009): Перфектен бизнис план, Икона, Скопје.
[8] Kotler P., Keller K. (2015): Marketing Management Global Edition, Pearson Education, London.
[9] Kotler P., Armstrong G. (2018): Principles of Marketing (17th Edition) Pearson Education,
London.
[10] Дракулевски, Љ., (2002): Меѓународен менаџмент, Економски факултет, Скопје.
[11] Cupara M. (2014): Osnove Menadzmenta, Visoka škola strukovnih studija za informacione tehnologije – Beograd.
[12] Dezeljin J. Vujic V. (1995): Vlasnistvo Poduzetnistvo Management, Alinea, Rijeka.
[2] Мицески Т. (2009): Основи на менаџмент, Економски факултет, Штип.
[3] Шуклев Б. , Дебарлиев С. (2013): Деловно планирање: Теорија и концепции, Економски факултет, Скопје.
[4] Horan J. (2015): The one page business plan for the creative director, Publisher, New York.
[5] Jones G., George.J (2006): Essentials of contemporary management (7th edition), Publisher, New York.
[6] Pinson L. (2008): Anatomy of a business plan, Publisher, New York.
[7] Џонсон Р. (2009): Перфектен бизнис план, Икона, Скопје.
[8] Kotler P., Keller K. (2015): Marketing Management Global Edition, Pearson Education, London.
[9] Kotler P., Armstrong G. (2018): Principles of Marketing (17th Edition) Pearson Education,
London.
[10] Дракулевски, Љ., (2002): Меѓународен менаџмент, Економски факултет, Скопје.
[11] Cupara M. (2014): Osnove Menadzmenta, Visoka škola strukovnih studija za informacione tehnologije – Beograd.
[12] Dezeljin J. Vujic V. (1995): Vlasnistvo Poduzetnistvo Management, Alinea, Rijeka.
Published
2024-12-23
How to Cite
Palifrova Nikolova, S., & Veselinova, E. (2024). БИЗНИС ПЛАН – ПАТОКАЗ ВО ДЕЛОВНОТО РАБОТЕЊЕ . Yearbook - Faculty of Economics, 26(1), 59-71. Retrieved from https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/7056
Section
Management and Business