Децата и музиката во виртуелната реалност
Abstract
Децата кои се запишуваат во музичките училишта, несомнено е дека на првите часови се соочуваат со бројни недоумици. Тие наместо веднаш да пристапат кон изучување на омилените мелодии, неопходно минуваат низ “препреките“ какви што на пример се нотите во бас клуч, броењето на глас, држењето на телото, контрола на рачниот апарат. Многумина на тој пат се разочаруваат од она што како слика го имале за изучувањето на музиката, па голем број од нив или не забележуваат напредок или во целост се откажуваат од музичкото училиште.References
Bjerkvol, J.(2005). Nadahnuto biche, Beograd: Plato
Broersen, A.& А.Nijholt.(2002). Developing a Virtual Piano Playing Environment. University of Twente: Department of Computer Science Enschede, The Netherlands
http://www.musiah.com/features/the-musiah-teaching-method.aspx
http://pianoeducation.org/pnomethd.html
http://parlevink.ewi.utwente.nl/~anijholt/artikelen/icalt2002.pdf