Децата и музиката во виртуелната реалност

  • Dunja Ivanova

Abstract

Децата кои се запишуваат во музичките училишта, несомнено е дека на првите часови се соочуваат со бројни недоумици. Тие наместо веднаш да пристапат кон изучување на омилените мелодии, неопходно минуваат низ “препреките“ какви што на пример се нотите во бас клуч, броењето на глас, држењето на телото, контрола на рачниот апарат. Многумина на тој пат се разочаруваат од она што како слика го имале за изучувањето на музиката, па голем број од нив или не забележуваат напредок или во целост се откажуваат од музичкото училиште.

References

Bjerkvol, J.(2005). Nadahnuto biche, Beograd: Plato

Broersen, A.& А.Nijholt.(2002). Developing a Virtual Piano Playing Environment. University of Twente: Department of Computer Science Enschede, The Netherlands

http://www.musiah.com/features/the-musiah-teaching-method.aspx

http://www.songorama.com/

http://pianoeducation.org/pnomethd.html

http://parlevink.ewi.utwente.nl/~anijholt/artikelen/icalt2002.pdf

Published
2013-05-27