Едукативно-менаџерско-лидерските одлики на директорот на народното училиште во Прилеп (1874-1877) - Јосиф Ковачев

  • Trajce Miceski
  • Robert Koneski

Abstract

Успехот на работењето во една оргaнизација особено се рефлектира преку менаџерско-лидерските особини на директорот во спроведувањето на визијата и стратегијата во интерес на организацијата и пошироко за заедницата. Во тој поглед, при остварување на своите задачи, директорот е неуморен во своето: размислување, планирање, организирање, екипирање, насочување, дејствување, ефектуирање, остварување и ширење на чувства на прифатеност и задоволство кон пошироката публика во организацијата и опкружувањето.

Literaturhinweise

Ванков, Н.И.(1903) История на учебното дело в България, Ловеч. Иванов, И, Северна Македония.

Кантарџиев, Р.(1965) Македонското преродбенско училиште, Скопје, Култура.

Кантарџиев, Р.(1978) Педагошката дејност и погледи на Јосиф Ковачев, Скопје, Просветно дело 9-10/78.

Ковачев. И.А.(1873) Школска педагогиа или методическо рководство за учителите и управителите на народните школи, Пловдивъ, Свиштовъ, Солунъ.

Македонските црковно-училишни општини од нивното основање до 70-те години на XIX век. Скопје, Институт за национална историја.

Мицески. Т., Менаџмент и лидерство, Универзитет, Гоце Делчев,Економски факултет, Штип.

Трајановски, А.(1988) Црковно-училишните општини во Македонија – Прилог кон историјата на Сто години ново българско училище въ гр. Прилеп, 1843 – 1943.

Траичев, Г. (1925) Град Прилпь. София, Македонска библиотека.

Шалдев, Х. Погледь на учебното дело в Прилеп, ракопис, Архив Прилеп, Фонд Црковно училишна општина ДН 44.

Veröffentlicht
2013-04-12