За една нова концепциска платформа на наставата во насока на зголемена ефикасност и продуктивност
Abstract
Живееме во 21 век во кој се евидентни брзи и континуирани промениво сите сфери. За да одиме во чекор со брзината на промените повеќеод неоходна е потребата да се менува свеста за фактот дека современитетенденции, стремежи и трендови во себе носат нови и иновативни, творечкии креативни моменти. Оваа состојба силно се рефлектира и на полетона образованието. Со тоа образованието добива сѐ позначајна улога,а очекувањата на општеството и неговите барања кон образованието ивоспитанието сѐ повеќе се зголемуваат. Оттука сосема се оправданиочекувањата образованието и воспитанието во целост да ја остваратсвојата општествена функција и да бидат поефикасни и поплодотворни.Во таа смисла, трудот го третира и објаснува прашањето за менувањена концептот на наставата во светло на современите теориски сфаќања,општествени и индивидуални потреби, за кој цениме дека е функционалени насочен кон зголемена ефективност и ефикасност на наставниот процескако единствен интенционален, институционализиран и организиранпроцес на воспитание и образование.References
Jelavić, F.(1995). Didaktičke osnove nastave. Jastrebarsko: Naklada Slap
Klafki W., Schulz W. i dr.(1994).Didaktičke teorije. Zagreb: Educa
Malić, J. - Mužić, V.(1986). Pedagogija. Zagreb: Školska knjiga
Мирасчиева, С. (2007). Комуникацијата меѓу наставникот и ученикот во основното училиште.Штип:Педагошки факултет „Гоце Делчев“
Mužić, V.(1976). Odgojno-obrazovna komunikacija 1946-1976-2006, Pedagoški rad, 9-10, 507 -525