За една нова концепциска платформа на наставата во насока на зголемена ефикасност и продуктивност
Abstract
Живееме во 21 век во кој се евидентни брзи и континуирани промениво сите сфери. За да одиме во чекор со брзината на промените повеќеод неоходна е потребата да се менува свеста за фактот дека современитетенденции, стремежи и трендови во себе носат нови и иновативни, творечкии креативни моменти. Оваа состојба силно се рефлектира и на полетона образованието. Со тоа образованието добива сѐ позначајна улога,а очекувањата на општеството и неговите барања кон образованието ивоспитанието сѐ повеќе се зголемуваат. Оттука сосема се оправданиочекувањата образованието и воспитанието во целост да ја остваратсвојата општествена функција и да бидат поефикасни и поплодотворни.Во таа смисла, трудот го третира и објаснува прашањето за менувањена концептот на наставата во светло на современите теориски сфаќања,општествени и индивидуални потреби, за кој цениме дека е функционалени насочен кон зголемена ефективност и ефикасност на наставниот процескако единствен интенционален, институционализиран и организиранпроцес на воспитание и образование.Downloads
Published
2013-10-24
Issue
Section
Articles
