Оркестрациска и темброва идеја и нивната звучна материјализација во делото „Болеро“ од Морис Равел
Abstract
Овој труд главно се базира врз особеностите на музичките изразни средства во делото „Болеро“ од композиторот Морис Равел, претежно од аспект на музичкиот инструментариум, темброт и оркестрацијата, но и сите нивни меѓусебни взаемни односи кои се формираат, произлегуваат и резултираат во текот на музичкото дело.References
Користена литература
Austin,Wiliam.(1966) Music in the XX-th Century.New York: W.W. Norton & Co.
Вучковиќ,Војислав.(1968). Студије, есеји, критике II. Београд: Нолит
Goss, Madeleine. ( )Bolero - The Life Of Maurice Ravel.New York: Henry holt and Co.
Манчев, Томе.(2001).Движењето суштински елемент кај симфониското творештво.Скопје:СОКОМ
Сагаев, Димитър.(1987). Практически курс по Симфонична Оркестрация. София: Државно Издателство, Музика
Salzman,Eric.(2001). Twentieth Century Music: An Introduction. Prentice Hall, 1967; 4th edition, 2001