Оркестрациска и темброва идеја и нивната звучна материјализација во делото „Болеро“ од Морис Равел

  • Goce Gavrilovski

Abstract

Овој труд главно се базира врз особеностите на музичките изразни средства во делото „Болеро“ од композиторот Морис Равел, претежно од аспект на музичкиот инструментариум, темброт и оркестрацијата, но и сите нивни меѓусебни взаемни односи кои се формираат, произлегуваат и резултираат во текот на музичкото дело.

References

Користена литература

Austin,Wiliam.(1966) Music in the XX-th Century.New York: W.W. Norton & Co.

Вучковиќ,Војислав.(1968). Студије, есеји, критике II. Београд: Нолит

Goss, Madeleine. ( )Bolero - The Life Of Maurice Ravel.New York: Henry holt and Co.

Манчев, Томе.(2001).Движењето суштински елемент кај симфониското творештво.Скопје:СОКОМ

Сагаев, Димитър.(1987). Практически курс по Симфонична Оркестрация. София: Државно Издателство, Музика

Salzman,Eric.(2001). Twentieth Century Music: An Introduction. Prentice Hall, 1967; 4th edition, 2001

Published
2013-05-27