Акордската структура застапена во вокалната кантата „Псалми“ од композиторот Стојан Стојков
Abstract
Тема на овој реферат е токму диференцирање на различните акордски структури кои го сочинуваат хармонскиот јазик на вокална кантата „Псалми“ од композиторот Стојан Стојков, како и статистички пристап кон нивната застапеност во делото.
Делото се карактеризира со употреба на елементи од македонското духовно музичко наследство кое влече корени од византиското пеење, потоа употребува барокна полифона техника и воедно користи определени мелодиско- хармонски елементи карактеристични за современата музичка мисла. На кој начин се вклопуваат овие различни стилски периоди, гледано низ призма на акордската структура, ќе биде проследено во понатамошниот текст.References
Despić, D. (1994). Harmonija sa harmonskom analizom II. Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu
Despić, D. (1987). Harmonska analiza. Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu
Kimova, M. (2005). Comparative Analysis of the Chords in the Cantatas “Divine Mother” and “Mirror” by Stojan Stojkov. X IRAM Conference, Skopje
преземено на 27 Март, 2013.http://mmc.edu.mk/IRAM/Conferences/XConf.html
Коларовски, Г. (1998). Хармонска анализа (скрипта). Скопје: УКИМ/ФМУ