Акордската структура застапена во вокалната кантата „Псалми“ од композиторот Стојан Стојков

  • Ivana Jankov

Abstract

Тема на овој реферат е токму диференцирање на различните акордски структури кои го сочинуваат хармонскиот јазик на вокална кантата „Псалми“ од композиторот Стојан Стојков, како и статистички пристап кон нивната застапеност во делото.

Делото се карактеризира со употреба на елементи од македонското духовно музичко наследство кое влече корени од византиското пеење, потоа употребува барокна полифона техника и воедно користи определени мелодиско- хармонски елементи карактеристични за современата музичка мисла. На кој начин се вклопуваат овие различни стилски периоди, гледано низ призма на акордската структура, ќе биде проследено во понатамошниот текст.

References

Despić, D. (1994). Harmonija sa harmonskom analizom II. Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu

Despić, D. (1987). Harmonska analiza. Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu

Kimova, M. (2005). Comparative Analysis of the Chords in the Cantatas “Divine Mother” and “Mirror” by Stojan Stojkov. X IRAM Conference, Skopje

преземено на 27 Март, 2013.http://mmc.edu.mk/IRAM/Conferences/XConf.html

Коларовски, Г. (1998). Хармонска анализа (скрипта). Скопје: УКИМ/ФМУ

Published
2013-05-27