Наставни стратегии
Abstract
Наставата и стратегиите кои се применуваат и кои водат кон успешна реализација на наставниот/воспитно-образовниот процес отсекогаш го привлекувале вниманието на теоретичарите и практичарите во областа на образованието. Како да се направи наставата успешна? Кои постапки, кои методи ќе дадат подобри резултати? Каква и која е улогата и задачата на наставникот, ученикот? Како да се оспособат за успешна примена на бројните стратегии... Во трудот се презентирани бројни динамички стратегии чија цел е подготвување и оспособување на субјектите за самостојно учење, самопоучување, постојана едукација, творештво и активна интерперсонална комуникација меѓу субјективните фактори - наставникот-ученикот и помеѓу самите ученици.References
Вујаклија (1970), Лексикон страних речи и израза. Београд
Fulan, M. (1990). Chаnge forces. London: University press
Šimleša, P. (1955). Metodikа I, Zagreb: PKZ
Eric (2005), Strategies for teaching critcal thinking, from Web site: www. ericfacility.net/ericigests/ed385606.html, Преземено на ден 15.8.2010 г.