Три методи за учење на новите генерации
Abstract
Денешново време е време на брзи и се поголеми промени во секој домен на животот, па така и образованието не е исклучок.
Кога станува збор за промени многумина од нас не се секогаш чувствуваат подготвени за промени. Речиси сите од нас најудобно се чувствуваме со секојдневните навики и постапки. Понекогаш промените ги доживуваме како закана, иако тие, исто така, можат да бидат возбудливи и да отворат нови можности за нас, наставниците. Во трудов ќе се зборува за и ќе се потенцираат поволностите од воведување на промени во образовниот процес. Кога зборуваме за промени мислиме на усогласување на истите со потребите на новите генерации ученици кои не се вклопуваат во традиционалниот образовен процес и за кои е неминовно воведување на новини. Иако денес образованието подлежи на многубројни промени кои се однесуваат на наставниот план и програма, на наставата и учењето, на училницата, на оценувањето и на технологијата, ние сакаме да зборуваме за нивното приспособување кон новите генерации на ученици.
References
Атанасоска Т, Петрова Ѓорѓева Е. (2006). Општа педагогија. Факултет за учители Битола, Битола. ISBN 9989-100-09-8. стр.164.
Atherton, J. S. (2009). Learning and Teaching; Piaget's developmental theory. Преземено од http://www.learningandteaching.info/learning/piaget.htm
Blaslov,Z. (2004). Veza izmegu skolskog kurikuluma i kritickog mislenja,Skola bez slabih ucenika , Filozofski Fakultet, Pula. str. 605
Vrhovac, Y. (1993). U potrazi za zadovoljnim učiteljem stranoga jezika. U M. Andrijašević, Y. Vrhovac (ur.) Trenutak sadašnjosti u učenju jezika, zbornik radova. Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku.