УЛОГАТА НА КУЛТУРНИТЕ ИНСТИТУЦИИ ВО ПРОУЧУВАЊЕТО НА ИСТОРИЈАТА НА РОДНИОТ КРАЈ

  • Верица Јосимовска
Keywords: роднокрајна историја, библиотека, музеј, архив, образовние

Abstract

Роднокрајната историја е повеќе од неопходно да влезе со поголеми содржини во наставните програми затоа што е важна за подобрување на квалитетот на знаења и придонесува за формирање на научен поглед на свет кај учениците. Роднокрајната историја е важен фактор во моралното, патриотското, естетското, еколошкото воспитување на ученикот, придонесува за општото образование, ги развива когнитивните интересирања на ученикот, ги воведува во креативна активност и формира практични и интелектуални вештини. Во изучувањето на роднокрајната историја голема улога имаат културните институции со своите ресурси. Во трудот се истакнува потребата од проширувањето на основните дејности на постоење на овие институции и нивно вклучување во реализирањето на образовните цели на учениците.

Downloads

Download data is not yet available.

References

• Ачковска, В. (2001). Методика на наставата по историја. УКИМ, Филозофски факултет, Скопје.
• Вељановић, Зоран. (2011). Архиви и јавност. Зборник радова са саветовања ДАРВ-а.
• Брашнарска, С., Гиевски, И. (2008). Прирачник за наставата по изборниот предмет Истражување на родниот крај. БРО, Скопје.
• Клејтон П. (2009). Управување со изворите на информации во библиотеките: управување со фондовите во теорија и пракса. Скопје: Нампрес.
• Kovačević, D. (2004). Školska knjižnica-korak dalje. Zagreb: Filozofski fakultet.
• Matković, Hrvoje. (1980). Nastava povijesti i muzeji u Odgojna i obrazovna djelatnost muzeja, ur. Ivan Vavra. Zagreb: Hrvatski školski muzej.
• Charman, Helen. Designerly learning: workshops for schools at the design museum. // Design and Technology Education 15, 3(2010), str. 28-40. URL: http://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ916487.pdf
(20.10.2023)
• Ђуровић, Арсен. (1997). Архиви у настави историје. Нови Сад.
Published
2024-06-07