ПРАВИЛНАТА ЛИДЕРСКА КОМУНИКАЦИЈА КАКО ФАКТОР ЗА УСПЕШНО ВОДЕЊЕ
Abstract
Компаниите за да опстанат во ова современо деловно опкружување им се потребни вистински и искусни лидери кои ќе можат ефикасно иефектиквно да ги водат истите и да се грижат за исполнување на своите цели преку претходно исполнетите организациски цели. Но, да се изберат вистински лидери претставува предизвик на менаџментот на човечките ресурси. Правилното кадровско екипирање доаѓа од фактот што вистинските кадри се незаменливи. Многу организации можат да си ја дозволат најновата опрема за работа, најдобрите софтверски и хардверски решенија, но правиот лидер, сепак е тој кој што е незаменлив и тешко може да се копира од конкуренцијата. Лидерите треба да умеат мудро да комуницираат со вработените. Затоа често се вели дека тие ги водат и ги инспирираат другите преку користењето наразбирлив јазик со јасни зборовите. Упешното лидерско водење укажува на фактот дека лидерот има одлични познавања од областа на комуникацијатаи да знае да пренесува позитивен лидерки „етос“ исполнет со етичките норми. Во трудот е направен посебен теоретски и емпириски осврт за начинот на користењето на влијателен јазик во комуникацијата со цел убедително да делува на неговите следбеници со соодветен пристат, тон, јасност и концизност при водењето во реализирање на целата.
Downloads
References
Barrett, D. J. (2013). Leading through our words and behaviors. InJ. S. Wrench (Ed.). Workplace Communication for the 21st Century: Toolsand Strategies That Impact the Bottom Line. Santa Barbara, CA: Praeger
Bass B. M. (1985). Leadership and Performance Beyond Expectations. New York: Free Press; Bass, B. M. (1996). New Paradigm of Leadership: AnInquiry into Transformational Leadership. Alexandria, VA: U.S. Army
Bass, B. M. & Avolio, B. J. (Eds.). (1994). Improving Organizational Effectiveness throughTransformational Leadership. Thousand Oaks, CA: Sage Publications; Smith, Montagno, Kuzmenko (2004)
Bass, B. M., and Steidlmeier, P. (1999). Ethics, character, and authentic transformational leadership behavior. Leadership Quarterly 10, No. 2
Burns, J. M. (1978). New York: Harper & Row; Bass, B. M., and Avolio, B. J. (1993). Transformational leadership: A response to critiques
Conger, J. A. (1998). The necessary art of persuasion. Harvard Business Review 76, No. 3
Conger, J. A. (2004). Developing leadership capability: What’s inside the black box? Academy of Management Executive 18, No. 3, pp.
De Pree, M. (2003). Leading without Power. San Francisco: Jossey-Bass
Deborah J. Barrett (2014) Leadership Communication-Rice University
Eccles, R. G., and Nohria, N. (1991). Beyond the Hype: Rediscovering the Essence of Management. Boston: Harvard Business School Press.Research Institute for the Behavioral and Social Sciences
Eccles, R. G., and Nohria, N. (1992). Beyond the Hype: Rediscovering theEssene of Management. Boston: Harvard Business School Press
Ethics Education in Business Schools, AACSB Task Force Report 2004
Greenleaf, R. K. (1977). Servant Leadership: A Journey into the Nature of Legitimate Power and Greatness
Job Outlook 2013, National Association of Colleges and Employers at http://www.naceweb.org/s10242012/skills-abilities-qualities-new-hires/
M. M. Chemers and R. Ayman (Eds.), Leadership Theory and Research: Perspectives and Directions. New York: Free Press. Smith, Montagno, Kuzmenko (2004)
Pounder, J. S. (2008). Transformational leadership: Practicing what we teach in the management classroom. Journal of Education for Business 84, No. 1
Mahwah, NJ: Paulist Press; Spears, &L. C., Lawrence, M. (Eds.). (2002). Focus on Leadership: Servant Leadership for the 21st Century. New York: John Wiley & Sons
Mintzberg, H. (1973). The Nature of Managerial Work. New York: Harper & Row
Мицески Трајче (2009). Здравствена статистика и анализа на податоци, Универзитет „Гоце Делчев”, Штип
Roberts (1954), The Rhetoric and Poetics of Aristotle . New York: Random House
Roberts, W. R., Trans. (1954). The Rhetoric and Poetics of Aristotle. New York: Random House
Smith, B. N., Montagno, R. V., and Kuzmenko, T. N. (2004). Transformational and servant leadership: content and contextual comparisons. Journal of Leadership & Organizational Studies 10, No. 4
Solomon, R. (1998). Ethical leadership, emotions, and trust: Beyond “Charisma.” In J. B. Ciulla (Ed.), Ethics: The Heart of Leadership. Westport, CT: Quorum Books