AНАЛИЗА НА ПРЕДНОСТИТЕ И НЕДОСТАТОЦИТЕ НА ОДДЕЛНИ СТРАТЕГИСКИ АЛТЕРНАТИВИ ЗА ВЛЕГУВАЊЕ ВО МЕЃУНАРОДНИОТ БИЗНИС
Abstract
Во фокусот на овој труд е анализата на предностите и недостатоците на одделни стратегиски алтернативи за влегување во меѓународниот бизнис. Главната цел е да се дефинираат и сублимираат предностите и недостатоците на одделни стратегиски алтернативи, а преку анализа на клучните специфики на секоја од понудените алтернативи, се нуди можност за препознавање на најсоодветниот избор за проширување на бизнисот кој може да го применат претпријатијата. Резултатите од истражувањето водат кон заклучоци дека постои доминантност на СДИ како меѓународна стратегија во однос на останатите алтернативи, но потребно е да се нагласи дека најчесто оваа стратегиска алтернатива ја реализираат странски претпријатија во рамките на Република Македонија, а за жал ограничен број македонски претпријатија на странските пазари.
Downloads
References
2. Casson, M., (2016), The Theory of International Business: Economic Models and Methods, 1st edition;
3. Charles, W. L. Hill. (2010), International Business: Competing in the global marketplace, 6th edition; CA;
4. Deresky, H. (2013), International Management: Managing Across Borders and Cultures, Text and Cases, 8th edition;
5. Hitt, M. A. & Ireland, R. D. & Hoskisson, R. E. (2008), Strategic management: competitiveness and globalization, Concepts and Cases;
6. Luthans, F., Doh, J. (2014), International Management: Culture, Strategy, and Behavior, 9th Edition;
7. Michael A. Hitt, R. Duane Ireland, Robert E. Hoskisson. (2010), Strategic management: Competitiveness and globalization; CA;
8. Sweo, R. E., Pate, S.K. (2014), International Business: A Practical Approach, 2nd edition;
9. Дракулевски, Љ. (2002), Меѓународен менаџмент, Економски факултет, Скопје;
10. Здравко, Г. (1991), Франшизинг, Економски институт, Нови Сад.