ПЕНТАГОН НА БРЕНДОТ: ГРАДЕЊЕ И УПРАВУВАЊЕ НА УСПЕШЕН БРЕНД
Keywords:
раѓање на бренд, дефинирање на бренд, артикулирање на бренд, мерење на бренд, експанзија на бренд, извршување на брендAbstract
Во овој труд се зборува за брендовите – зошто се важни, што
претставуваатза потрошувачите, кои се петте фази на моделот Пентагон
во процесот на градење на вредност на брендот и што треба да прават
фирмите за нивно правилноменаџирање. Главната цел е да се дефинираат
и сублимираат клучните специфики на успешниот бренд преку петте
последователни фази на предложениот модел. Компанијата постои за да
ги оствари очекувањата на акционерите, па така, брендот постои со цел да
генерира долгорочен профит. Затоа, јадрото на брендот ги опфаќа 4-те P
на Philip Kotler како и пакувањето, услугата и проценката на добивката/
загубата. Овие седум варијабли се адаптираат, како што брендот се гради
низ одделните фази.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2022-10-19
Issue
Section
Articles
How to Cite
ПЕНТАГОН НА БРЕНДОТ: ГРАДЕЊЕ И УПРАВУВАЊЕ НА УСПЕШЕН БРЕНД. (2022). Yearbook - Faculty of Economics, 23(1), 7-22. https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/5349