ПЕНТАГОН НА БРЕНДОТ: ГРАДЕЊЕ И УПРАВУВАЊЕ НА УСПЕШЕН БРЕНД

  • Angela Dimitkova
  • Elena Veselinova
Keywords: раѓање на бренд, дефинирање на бренд, артикулирање на бренд, мерење на бренд, експанзија на бренд, извршување на бренд

Abstract

Во овој труд се зборува за брендовите – зошто се важни, што
претставуваатза потрошувачите, кои се петте фази на моделот Пентагон
во процесот на градење на вредност на брендот и што треба да прават
фирмите за нивно правилноменаџирање. Главната цел е да се дефинираат
и сублимираат клучните специфики на успешниот бренд преку петте
последователни фази на предложениот модел. Компанијата постои за да
ги оствари очекувањата на акционерите, па така, брендот постои со цел да
генерира долгорочен профит. Затоа, јадрото на брендот ги опфаќа 4-те P
на Philip Kotler како и пакувањето, услугата и проценката на добивката/
загубата. Овие седум варијабли се адаптираат, како што брендот се гради
низ одделните фази.

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Bell, S. (March, 2008). International Brand Management of Chinese
Companies: Case Studies on the Chinese Household Appliances and
Consumer Electronics Industry Entering US and Western European
Markets. Springer Science & Business Media.
2. Bensoussan, B.E. and Fleisher, C.S. (2008) Analysis without Paralysis:
10 Tools to Make Better Strategic Decisions. FT Press, Upper Saddle
River, New Jersey.
3. Berry, J., (2004), Tangible Strategies for Intangible Assets, McGraw-Hill,
New York.
4. Davies, G. (2003). Corporate reputation and competitiveness. Routledge,
New York.
5. Ostasevičiūtė, R., Šliburytė, L. (February 2008). “Theoretical Aspects of
Product Positioning in the Market”. Engineering Economics.
6. Parameswaran, M.G. (2006). Building Brand Value. Tata McGraw-Hill.
New Delhi.
7. Stevens, R.E., Sherwood, P.K., Dunn, P. (1993). Market analysis:
Assessing your business opportunities. The Haworth Press, New York.
8. Yudelson, J. (1999), “Adapting McCarthy’s Four P’s for the Twenty-First
Century”, Јournal of Marketing Education, Vol. 21 (60), April, pp. 64-66.
9. Веселинова, Е. (2015). Стратегиски бренд менаџмент. Универзитет
„Гоце Делчев” – Штип.
10. Келер, К . Л. (2013). Стратегиски бренд менаџмент: градење, мерење
и управување со капиталот на брендот. Арс Ламина – публикации.
Скопје.
Published
2022-10-19
How to Cite
Dimitkova, A., & Veselinova, E. (2022). ПЕНТАГОН НА БРЕНДОТ: ГРАДЕЊЕ И УПРАВУВАЊЕ НА УСПЕШЕН БРЕНД. Yearbook - Faculty of Economics, 23(1), 7-22. Retrieved from https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/5349

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>