ПЕНТАГОН НА БРЕНДОТ: ГРАДЕЊЕ И УПРАВУВАЊЕ НА УСПЕШЕН БРЕНД

Authors

  • Angela Dimitkova
  • Elena Veselinova

Keywords:

раѓање на бренд, дефинирање на бренд, артикулирање на бренд, мерење на бренд, експанзија на бренд, извршување на бренд

Abstract

Во овој труд се зборува за брендовите – зошто се важни, што
претставуваатза потрошувачите, кои се петте фази на моделот Пентагон
во процесот на градење на вредност на брендот и што треба да прават
фирмите за нивно правилноменаџирање. Главната цел е да се дефинираат
и сублимираат клучните специфики на успешниот бренд преку петте
последователни фази на предложениот модел. Компанијата постои за да
ги оствари очекувањата на акционерите, па така, брендот постои со цел да
генерира долгорочен профит. Затоа, јадрото на брендот ги опфаќа 4-те P
на Philip Kotler како и пакувањето, услугата и проценката на добивката/
загубата. Овие седум варијабли се адаптираат, како што брендот се гради
низ одделните фази.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2022-10-19

How to Cite

ПЕНТАГОН НА БРЕНДОТ: ГРАДЕЊЕ И УПРАВУВАЊЕ НА УСПЕШЕН БРЕНД. (2022). Yearbook - Faculty of Economics, 23(1), 7-22. https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/5349

Most read articles by the same author(s)