МАРКЕТИНГОТ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МЕДИУМИ КАКО КОМПЛЕМЕНТАРНА АКТИВНОСТ ОД МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЈА
Keywords:
маркетинг, директен маркетинг, социјални платформи, огласување, бренд, комуникација.Abstract
Маркетингот е веројатно најзначајната функција од водењето бизнис во современото опкружување и фактор за успех. Развојот на технологијата, комуникацискиот бум и Интернетот им овозможија на социјалните медиуми да се позиционираат како едни од најважните маркетинг алатки на располагање на маркетарот во успешната реализација на поставените маркетинг цели. Во овој процес на конверзација на социјалните медиуми, многу е важно сите вработени кај маркетарите да бидат вклучени, бидејќи тие можат да придонесат за деловните успеси на своите организации.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2020-12-20
Issue
Section
Articles
How to Cite
МАРКЕТИНГОТ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МЕДИУМИ КАКО КОМПЛЕМЕНТАРНА АКТИВНОСТ ОД МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЈА . (2020). Yearbook - Faculty of Economics, 16(1), 93-99. https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/3918