Компаративниот преглед на мерките против девијантното однеување на учениците во минатото и денес

  • Mima Kostova

Abstract

Девијантното однесување на учениците и мерките штосе преземаат против истото е еден од најважните проблеми во воспитно-образовниот процес. Од девијантното однесување на учениците за времена наставата и вон неа зависи степенот на консумирање на знаењата одстрана на учениците за време на воспитно-образовниот процес. Заради сетоова е многу важно да се истражат облиците на девијантното однесувањена учениците не само во денешнината, туку и во минатото, како имерките што се преземаат против истото. Во оваа насока спроведовмеистражување во кое направивме компаративен преглед на облиците надевијантно однесување во минатото и денес и мерките што се преземале исе преземаат против истото.

References

Ajduković, M. (1982). Samoiskaz kao indikator devijantne i delikventne aktivnosti. Magistarski rad, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Zagreb.

Алексоски, С. (1997). Криминална психологија. Педагошки факултет, Штип.

Aristophanes, Lysistrata and Other Plays (London: Penguin Classics, 2002), 65

Арнаудовски, Љ. ( 2007). Криминологија. 2-ри Август, Штип.

Downey, “Ancient Education,” The Classical Journal 52, no.8 (May 1980):

Ed. Sienkewicz, “Education and Training,” Ancient Greece (New Jersey: Salem Press, Inc., 2007), 245.

Fuess, Claude M. and Emory S. Basford (eds.) Unseen Harvests, A Treasury of Eeaching. New York: The Macmillan Co. (1947).

Јашовиќ, Ж. (1988). Малолетничка деликвенција. Универзитет “Кирил и Методиј”, Скопје.

Јo-Ann Shelton, As the Romans Did: A Sourcebook in Roman Social History (New York: Oxford University Press, 1998).

Mavrogenes, “Reading in Ancient Greece,” Journal of Reading 23, no.8 (May 1980): 693

Michael Chiappetta, “Historiography and Roman Education,” History of Education Journal 4, no. 4 (1953): 149-156.

Маршал, Г. (2004). Оксфордски речник по социологија. Ми-Ан, Скопје.

McCallister, W. J. The Growth of Freedom in Education (1931), London: Constable and Co.

Nanette R. Pascal, “The Legacy of Roman Education (in the Forum),” The Classical Journal 79, no. 4 (1984): 351-355.

Plato, “The Republic“, 1961 edition Plutarch, The Training of Children, c. 110 CE (Ancient History Sourcebook), 5-6.

Plutarch, The Rise and Fall of Athens: Nine Greek Lives (London: Penguin Classics, 1960), 78, 188, 246-7.

Plutarch, The Education of Children, 1927 edition

Рангелова, Е. (2002) Педагогически проблеми на ресоциализацијата на децата с девиантно поведение ( Софија,

Robert A. Kaster, Guardians of language: the grammarian and society in late antiquity (Berkeley: University of California Press, 1997).

Robert McCole Wilson A Study of Attitudes Towards Corporal Punishment as an Educational Procedure From the Earliest Times to the PresentCopyright 1997- 2000 Robert M. Wilson (http://www.zona-pellucida.com/wilson03a.html)

Simon Hornblower and Antony Spawforth, Oxford Classical Dictionary (New York: Oxford University Press, 1996).

Skelton, John. Magnyfycence (A Moral Play)1908. London: Oxford University Press,.

Teresa Morgan, “Assessment in Roman Education,” Assessment in Education 8, no. 1 (2001).

Wicksteed, Joseph H. The Challenge of Childhood: An Essay on Nature and

Education, Chapman & Hall, London, 1936

Woody, Thomas. Life and Education in Early Societies (1949), New York: The Macmillan co.

Žlebnik, L. (1972). Psihologija deteta I mladih. Delta-Pres, Beograd.

http://library.thinkquest.org/J002606/Discipline.html

http://library.thinkquest.org/J002606/AncientEgypt.html

Published
2013-11-13