Теоретски дискусии за учењето странски јазици
Abstract
Учењето втор јазик, покрај мајчиниот, е комплексен и долготраен процес. Врз него влијаат многубројни надворешни и внатрешни фактори. Долго време се воделе теоретски расправи за влијанијата на факторите врз процесот на учење странски јазици, за подобрување на наставата по странски јазик во насока на полесно прифаќање на структурите (морфологија, синтакса, фонетика) на туѓите јазици, за улогата на наставникот во тој процес, за когнитивната страна на учењето странски јазици. Овде се наведува изборот на Хејд на некои познати теории, кои имаат предизвикано доста бранувања во дидактичките науки, а немаат дадено плодови целосно применливи во пракса.References
Bausch, K., & Kasper, G. (1979). Der zweitsprachenerwerb: Möglichkeiten und Grenzen der “großen Hypothesen”. Linguistische Berichte, 3-35
Heyd, G. (1990). Deutsch lehren. Grundwissen für den Unterricht in Deutsch als Fremdsprache. Frankfurt am Main: Moritz Diesterweg
Krashen, S., & Terrell, T. (1983). The Natural Approach. Language Acquisitio in the Classroom. Oxford/New York etc.: Pergamon Press and Alemany Press
Nold, G., & Dines, P. (1985). Lernerfolg im Fremdsprachenunterricht. Spracherwerbsforschung zwischen Empirie und theoretischer Modellbildung. Во N. Donnerstad, & A. Knapp-Potthoff, Kongressdokumentation der 10. Arbeitstagung der Fremdsprachendidaktiker (стр. 259-269). Tübingen: Narr