Дилеми по прашањето дали работното и политехничкото воспитание претставуваат наставен предмет или принцип

  • Emilija Petrova Gorgeva
  • Snezana Kirova

Abstract

Еден од клучните проблеми на теоријата на работното и
политехничкото воспитание е прашањето за позицијата на ова воспитно подрачје во воспитно-образовниот прицес, т.е. прашањето за тоа дали работното и политехничкото воспитание е и може да се реализира преку посебен наставен предмет или тоа претставува наставен принцип кој се остварува во наставата од другите наставни предмети, а посебно од природната група на предмет и математиката, или пак претставува воспитен принцип кој треба да се остварува во целокупниот воспитно- образовен процес.

References

Zbornik (2002) «Škola bez neuspešnih učenika”, Filozofski fakultet, Pula, str.453 (Stojanović,A.Neke pretpostavke uspesnije nastave)

Holland, P. “ Beyound measure- neglected elements of Acountabillity in schools “University of Houston worldcatlibraries. www.org/wcpa/ow/149dc362d cc373cba19afeb4da09e526htm (Kostović,S. Kompetencije nastavnika za školu po meri učenika)

Попов, A.(2000) „Педагогика”, Неофит Рилски, Благоевград. стр.156-190

Стевановиќ, M.(2003) „Предшколска педагогија“, Андромеда, стр. 59

Brkik, M.(1985) “Teorija i praksa moralnog odgoja ucenika”, Veselin Maslesa, Sarajevo, str.15

Brkik, M.(1985) “Teorija i praksa moralnog odgoja ucenika”, Veselin Maslesa, Sarajevo, str.15

Димитров, Љ.(1998) „Теорија на воспитанието», Аскони – издат, Софија, стр. 244

Митровиќ, Д. (2001). „Савремени проблеми на естетског васпитања”, Завод за издавање уџбеника, Београд

Published
2013-10-24