Со квалитетни промени до поквалитетно училиште

  • Blaze Kitanov

Abstract

Согласно Болоњската декларација од 19-ти јуни 1999-та година,во точка 5 (пет) одНационалната програма за развој на образованието во делот:Јакнење на високото образование севели:3. ,,Надминувањето на рецидивите од минатото и имплементацијата на меѓународно признатитенорми и стандарди е императив во развојот на високото образование во наредниот период;4. Државните високообразовни установи мораат да ја надминат својата инертност инефлексибилност и мораат да развиваат нова структура и организациска поставеност која ќебиде компатибилна со сеопштите промени на пазарот на трудот.На 19-ти септември 2003-та година Република Македонија стана рамноправен член наевропското семејство на земји кои се обврзуваат да ги следат и реализираат препораките одБолоњскиот процес и заедничката определба за креирање на единствениот европски простор нависокото образование.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Андоновски, В. (1994). За даскалот. Скопје: Просвета.

Andreoli, V. (2006). Pismo učitelju. Zagreb: Školska knjiga.

Green, B. (1996). Nove paradigme za stvaranje kvalitetnih škola. Zagreb: Alinea.

Glasser, W. (1994). Kvalitetna škola. Zagreb: Educa.

Nedović V.-Sehović S. (2006). Učenje I čitanje u savremenoj kulturi. Beograd: Učiteljski fakultet.

Тофлер, А. (1997). Шок будуЋности. Београд: Грмеч.

Школе и квалитет, (1998). Студија ОЕЦД-а, Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.

Published
2016-06-03