ОБЈЕКТИТЕ НА КУЛТУРАТА КОИ СЕ ИЗВОРИ НА ЗНАЕЊЕ И ПРЕДМЕТ НА УЧЕЊЕ Оливер Цацков
Keywords:
библиотека, музеј, дом на култура, знаење, образование
Abstract
Во трудот се се преставени трите објекти на културата-музејот,библиотеката и домот на културата кои се од исклучително значење во воспитно образовниот процес и во наставата. Овие објекти освен основната функција, имаат и поттикнувачка улога во креативноста,оспособувањето како и во самостојното творештво.Исто така,во нив се создават нови знаења преку, истражувања, презентации и способност за независна работа. Овие објекти им овозможуват на учениците да се здобијат со основните сознанија од блиското и далечното минато на својот потесен и поширок крај.
Downloads
Download data is not yet available.
References
• Љубич, Радослав (2016). Библиотекарстовото во Македонија и новото време. ГБ „Браќа Миладиновци“, Скопје.
• Ристова-Михајловска, М., Јованова, В. (2016). Иновативни активности и нови инфраструктурни проекти за промена на стереотипната перцепција на библиотеката. НУБ
„Гоце Делчев“-Библиотекарство, Скопје.
• Музејски архив. (2009). Скопје, Поинтиер.
• Перович, Милутин. (1995). Методика наставе историје. ЗУН, Београд.
• Петкова, К.. Панзова Н. (1998). Едукативна функција на Заводот и музеј Штип. ЗЗСК и Музеј Штип.
• Ристова-Михајловска, М., Јованова, В. (2016). Иновативни активности и нови инфраструктурни проекти за промена на стереотипната перцепција на библиотеката. НУБ
„Гоце Делчев“-Библиотекарство, Скопје.
• Музејски архив. (2009). Скопје, Поинтиер.
• Перович, Милутин. (1995). Методика наставе историје. ЗУН, Београд.
• Петкова, К.. Панзова Н. (1998). Едукативна функција на Заводот и музеј Штип. ЗЗСК и Музеј Штип.