ЕДУКАТИВНА ФУНКЦИЈА НА МУЗЕИТЕ ВО СОВРЕМЕНОТО ОБРАЗОВАНИЕ

Authors

  • Верица Јосимовска

Keywords:

историја, образование, музеи, настава

Abstract

Современите едукативни практики сè повеќе ги препознаваат музеите како значајни образовни ресурси кои овозможуваат интегрирано, искуствено и интердисциплинарно учење. Наставата во музеј, како форма на вонучилишна едукација, претставува методолошки иновативен пристап кој го комбинира теоретското знаење со директен контакт со материјални и нематеријални културни артефакти. Овој труд има за цел да ја анализира едукативната функција на музеите, потенцијалите на наставата во музејот, како и предизвиците и придобивките од имплементацијата на оваа форма на учење во наставата по историја и други општествени дисциплини.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Charman, Helen. Designerly learning: workshops for schools at the design museum. // Design and Technology Education 15, 3(2010), str. 28-40. URL: http://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ916487.pdf (19.06.2025)

Escribano-Miralles,A.; Serrano-Pastor, F.-J.; Miralles-Martínez, P. Perceptions of Educational Agents Regarding the Use of School Visits to Museums for the Teaching of History. Sustainability 2021,13,4915. https:// doi.org/10.3390/su13094915

Matković, Hrvoje. (1980). Nastava povijesti i muzeji u Odgojna i obrazovna djelatnost muzeja, ur. Ivan Vavra. Zagreb: Hrvatski školski muzej.

Ristić, V. (2010). Nastava u muzeju – primjer suradnje škole s muzejom. Povijest u nastavi, 8, 2(16), 271 – 282.

Stradling, R. (2003). Nastava europske povijesti 20. stoljeća. Zagreb: Srednja Europa.

Downloads

Published

2025-12-11

Most read articles by the same author(s)