Комуникации на маркетингот со логистиката
Abstract
Во домашната научна литература по логистика и маркетинг,а и во некои странски научни трудови е обележан функционалниотопфат на двата научни правци. Интерес на моменталното истражувањепретставуваат информациските комуникации помеѓу маркетингот илогистиката. Во некои публикации логистиката се смета за маркетиншкафункција. Од друг поглед маркетингот, пак, се смета за логистичкафункција, а според трети тоа е логистички процес кој е продолженост намаркетиншкиот процес, а дури како четврта се смета „маркетниншкаталогистика”. До сега не сум сретнал поим за „логистички маркетинг”, нонема да се изненадам доколку наидам на истиот поим што се поистоветувасо поимите: е-бизнис, е-маркетинг, е-трговија, е-влада, е-логистика.Раководителите од одделите „маркетинг” и „логистика” ја разменуваатинформацијата помеѓу себе. Од информациска гледна точка, како наученинтерес претставува спецификацијата на податоците, коишто се општи задвата оддела, како и опис на информациските текови помеѓу нив.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2014-02-07
Issue
Section
Article
How to Cite
Комуникации на маркетингот со логистиката. (2014). Natural Resources and Technology, 6(6). https://js.ugd.edu.mk/index.php/NRT/article/view/795