ОД МЕТОДИ И ПОСТАПКИ НА МЕНАЏМЕНТОТ ДО ЕКОНОМСКИ РАЗВОЈ

  • Krume Nikoloski
Keywords: бизнис функција, бизнис стратегија, бизнис цели, бизнис методи и постапки.

Abstract

Во контекст на проучување на економската наука, збирот на
поединечните креативни идеи ни ја дава сосотојбата во економијата.
Севкупноста на знаењето е севкупноста на совршеното единство меѓу
луѓето и меѓучовечките односи. Менаџментот е недвојбено работна
функција во секоја бизнис организацијата и е една од темелните функции
која интегративно го зафаќа целиот работен и функционален процес. Ако
менаџментот се појавува во сите организирани дејности, независно дали
станува збор за профитни или непрофитни, тоа значи дека менаџментот
е предмет на постојани проучувања, односно постојано се менува и
дополнува.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Кенет К. Лаудон, Џејн П, Лаудон, Менаџмент информациски систмеи, 2010
(превод како дел од програмата на Владата на Република Македонија)
Хитт, Мицхаел А; Дуане Р. Иреланд, Стратегиски менаџмент: конкуренција
и глобализација б-книга 1, 4 изд., Масон: South Western College
Publishing Thomson Learning
Џонс, Гарет Р. и Џенифер М. Џорџ, Современ менаџмент, превод: Глобал
Комуникација, Скопје 2008
Годишен зборник, Економски факултет, Универзитет „Гоце Делчев” -
Штип, 2009
Годишен зборник, Економски факултет, Универзитет „Гоце Делчев” -
Штип, 2010
Годишен зборник, Економски факултет, Универзитет „Гоце Делчев” -
Штип, 2011
Годишен зборник, Економски факултет, Универзитет „Гоце Делчев” -
Штип, 2012
Published
2020-12-09
How to Cite
Nikoloski, K. (2020). ОД МЕТОДИ И ПОСТАПКИ НА МЕНАЏМЕНТОТ ДО ЕКОНОМСКИ РАЗВОЈ. Yearbook - Faculty of Economics, 5(1), 195-207. Retrieved from https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/3813

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>