ВЛИЈАНИЕТО НА СИТУАЦИСКИ МЕНАЏЕРСКИ СТИЛОВИ ВО ОРГАНИЗАЦИСКОТО ОДНЕСУВАЊЕ

Authors

  • Elinica Sofijanova
  • Darko Andronikov
  • Vesna Ignjatova

Keywords:

менаџмент, авторитет, менаџерски стил, конкурентност, комуникација, организациско однесување.

Abstract

Денес менаџерите создаваат нова, диверсифицирана улога, тие се тренери, учители и ментори за вработените, тоа бара нови стилови на менаџирање. Менаџирањето е поврзано со однесувањето, со создавање и спроведување на акции и договори за акции. Тоа не е само функција, тоа е пред сѐ работна задача на секој менаџер кон која треба посебно и одговорно да се однесува. Желбата за раст на организацијата и напредување пред конкуренцијата се согледува и од фактот што подредените заедно со своите менаџери доброволно присуствуваат на настани кои не се нивна редовна обврска, но со кои се подобрува сликата на организацијата. Ова упатува на констатацијата дека менаџерите раководат со луѓе кои се инволвирани и лојални на својата организација, со подредени кои се вклучени во секојдневните настани и во процесот на одлучување, а тоа го овозможува информираноста и комуникацијата. Комуникација постои, позастапен е протокот на информации од врвот кон базата преку кој се градат јасни односи за хиерархиската поставеност.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2020-12-13

How to Cite

ВЛИЈАНИЕТО НА СИТУАЦИСКИ МЕНАЏЕРСКИ СТИЛОВИ ВО ОРГАНИЗАЦИСКОТО ОДНЕСУВАЊЕ . (2020). Yearbook - Faculty of Economics, 12(1), 203-209. https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/3870

Most read articles by the same author(s)