МЕРКИ ЗА ПОДДРШКА НА МАЛИ И СРЕДНИ ПРЕТПРИЈАТИЈА

  • Daniela Guneva
  • Risto Fotov
Keywords: едукација, технологија, стратегија, претприемништвото, закон, развој.

Abstract

Претприемништвото ја има улогата на создавање на можности и насоки за зголемување на економскиот раст. Преку воведувањето на иновациите и прифаќањето на ризикот од успех или неуспех претприемништвото овозможува зголемување во искористеноста на ресурсите, појава на нови бизниси и раст на постојните мали и средни бизниси, а со тоа се остварува и непосреден раст и развој на целокупната економија.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Макроеконoмска политика на Македонија за 2006 година, Министерство за финансии, декември 2005 година
Несторовски Методија – „Економија на инвестиции“, Економски факултет, Скопје, 2000
Стаменковски, Алекса, „Маркетинг на малите и средните претпријатија“, Скопје, април 1995 година
Таки Фити, м-р Верица Хаџи Наумова-Марковска, „Претприемништво и претприемачкиот маркетинг“, Економски факултет - Скопје, Скопје, 1994
Фити Т. и Верица Хаџи Василева Марковска: Претприемништво, Економски факултет, Скопје, 1999
Фити Т., „Економија”, Економски факултет – Скопје, 2009 и Romer D.,
„Напредна макроекономија”, второ издание, McGraw Hill, 2001 Фо тов, д-р Ри сто: Менаџмент на мал бизнис, Европски универзитет, Скопје, 2006
Шуклев – Дра ку лев ски, Стратегискименаџмент – 2001 Економски факултет, Скопје
Published
2020-12-13
How to Cite
Guneva, D., & Fotov, R. (2020). МЕРКИ ЗА ПОДДРШКА НА МАЛИ И СРЕДНИ ПРЕТПРИЈАТИЈА . Yearbook - Faculty of Economics, 13(1), 89-97. Retrieved from https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/3882

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>