УЛОГАТА НА МАЛИТЕ ПРЕТПРИЈАТИЈА ВО РАЗВОЈОТ НА ТУРИЗМОТ ВО ДОЈРАНСКИОТ РЕГИОН

  • Marija Magdinceva Sopova

Abstract

Подрачјето на малите и средни претпријатија а посебно подрачјето на т.н.мал сектор е предмет на постојано изучување и истражување. Секторот на мали претпријатија во светски рамки има значајна улога во развојот на секоја национална економија. Малите претпријатија претставуваат важен сегмент во вкупната економска активност. Тоа е оној сегмент кој постојано ги менува работите, ги движи и развива. Појавата и развојот на малите претпријатија во изминатите дваесетина години е тесно поврзана со изразените економско-развојни димензии и демократските општествени процеси. Малите претпријатија, претприемништвото и претприемачите се основа на современото пазарно стопанство. Развиените пазарни односи, промените во начинот на економско размислување, преземањето на иницијатива и развојот на претприемништвото придонесуваат за промена на односите во националната економија и локалната заедница. Малите претпријатија стануваат клучен фактор од аспект на создавањето на поголеми можности за сопствениците на истите и подобрување на состојбата во локалната, регионалната заедница и пошироко. Тие се носители на економскиот развој и се поврзуваат со претприемништвото и претприемничката иницијатива.

References

Burns Paul, Jim Dewhurst, (1996), Small business and entrepreneurship, London, Macmillan ;

Deakins David, Freel Mark,( 2005), Entrepreneurship and small firms,McGraw-Hill Company, New York

Фити Таки,(2008),Основи на економијата, Скопје, Економски факултет;

Закон за трговски друштва,(2004), Службен весник на РМ бр.28/2004

Стартегија за рурален развој на Општина Дојран,(2010),Дојран, Општина Дојран

Шуклев Бобек, (2008), Менаџмент, Скопје, Економски факултет

Published
2015-04-24