ОСНОВНИ СОЦИО-ЕКОНОМСКИ ПАРАМЕТРИ ЗА УНАПРЕДУВАЊЕ НА ТУРИЗМОТ ВО ОПШТИНА ДОЈРАН

  • Nikola V. Dimitrov
  • Dusko Josevski

Abstract

Општина Дојран повеќе децении го има туристичкиот предзнак. За унапредување на туризмот важни предуслови се и социо-економските параметри. Сепак, во последните години дел од наведените параметри во континуитет бележат неповолни процеси кои имаат негативно влијание врз развојот на туризмот.

Во рамките на дозволениот простор ќе прокоментираме за дел од социо-економските параметри за кои цениме дека заслужуваат внимание во насока за унапредување на туризмот во Општина Дојран.

References

Државен завод за статистика на РМ (2011): Туризам во Република Македонија, 2006-2010, Статистички преглед: Транспорт, туризам и други услуги, 8.4.11.01.681. Скопје, јуни 2011, стр. 34-37 и 42 (стр.43).

Државен завод за статистика. (2009): Транспорт, туризам и други услуги: Tуризам во Rепублика Mакедонија 2004 - 2008, Статистички преглед: Скопје

Државен завод за статистика. (2009): Статистички годишник на Република Mакедонија 2008, Скопје.

Државен завод за статистика. (2012): Попис на капацитетите во угостителството во Република Македонија, Статистички годишник на Република Македонија, 2011, Скопје

Државен завод за статистика. (2012): Статистички преглед: Транспорт, туризам и други услуги; Туризам во Република Македонија, 2007-2011, Скопје

Државен завод за статистика (2004): Попис на населението, домаќинствата и становите во Република Македонија, 2002. Вкупно население, домаќинства и станови, според територијалната организација на Република Македонија од 2004 година, Книга XIII, Скопје

Влада на Република Македонија. (2012): Национална стратегија за развој на туризмот 2011

Published
2015-04-24