Обединување на информатичките технологии со изучувањето на јазиците

  • Jane Jovanov
  • Snezana Kirova

Abstract

Дали современите ИК-технологии ни дозволуваат унапре-дување на наставниот процес во изучувањето на странските јазици? Веќесо сигурност можеме да кажеме дека истите тие технологии ни дозволуваатдвојно побрзо темпо на предавање на тематските единици. Примената насовремените софтверски решенија во нашата настава тоа го гарантира соусогласената хардверска поддршка за промоција на истите тие софтверскипакети. Моделирањето, имитирањето на оригинални ситуации дополнителноовозможува доловување на оригиналноста на јазичната средина, културолошкоучење на часовите по странски јазик, како и практична примена на странскиотјазик.

References

www.d.umn.edu/itss/support/Training/Online/LaptopWorkshop/computerideas.html

www.schools.nsw.edu.au/learning/yrk12focusareas/learntech/blended/usingcomputers.php

http://esl.fi s.edu/teachers/support/teach.htm

Мультимедиа в образовании // www.compuloc.ru/compuloc/public/a7-l.html

Полат Е.С. (2001): Интернет на уроках иностранного языка// ИЯШ№ 2,3.

Гончаров М., (1998) Панков А. Интернет в вопросах и ответах. //Библиотека.- №1,3.

Клейман Г.Б. (1987): Школы будущего: компьютеры в процессе обучени. - Москва: Радиосвязь.

Published
2015-02-05