Обединување на информатичките технологии со изучувањето на јазиците
Abstract
Дали современите ИК-технологии ни дозволуваат унапре-дување на наставниот процес во изучувањето на странските јазици? Веќесо сигурност можеме да кажеме дека истите тие технологии ни дозволуваатдвојно побрзо темпо на предавање на тематските единици. Примената насовремените софтверски решенија во нашата настава тоа го гарантира соусогласената хардверска поддршка за промоција на истите тие софтверскипакети. Моделирањето, имитирањето на оригинални ситуации дополнителноовозможува доловување на оригиналноста на јазичната средина, културолошкоучење на часовите по странски јазик, како и практична примена на странскиотјазик.References
www.d.umn.edu/itss/support/Training/Online/LaptopWorkshop/computerideas.html
www.schools.nsw.edu.au/learning/yrk12focusareas/learntech/blended/usingcomputers.php
http://esl.fi s.edu/teachers/support/teach.htm
Мультимедиа в образовании // www.compuloc.ru/compuloc/public/a7-l.html
Полат Е.С. (2001): Интернет на уроках иностранного языка// ИЯШ№ 2,3.
Гончаров М., (1998) Панков А. Интернет в вопросах и ответах. //Библиотека.- №1,3.
Клейман Г.Б. (1987): Школы будущего: компьютеры в процессе обучени. - Москва: Радиосвязь.